forehead Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Twana.se är en nyöppnad svensk webbutik som inriktar sig på Japansk kultur, och då pratar vi givetvis manga och anime. Sidan har för tillfället ett ganska begränsat sortiment med manga, happy tree friends DVDs, musik och japanskt smågodis, men priset är desto mer lockande. Butiken planerar även att utöka sitt sortiment med bland annat anime, affischer och dylik merchandise, men när det kommer är oklart. Frakten ligger på 29 kr, och om du köper för över 500 kr är de även så hyggliga att de skickar med ett paket Pocky på köpet. Köper du för över 1000 ingår även frakten. Specielt för twana.se kan vara deras rabattsystem. Du kan köpa till dig rabatt (upp till 5%) för rena kontanter, antingen genom att handla på butiken eller köpa rabatten för sig, men du kan även få rabatt genom att skriva en ofantlig mängd med inlägg på deras forum. Ett alldeles lysande sätt att spamma sönder ett forum på. - twana.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 om du köper för över 500 kr är de även så hyggliga att de skickar med ett paket Pocky på köpet. Pocky! Yay for Pocky! Låter ju riktigt bra, bra priser på mangapocketar har dem också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Oj! Ja, definitivt en del trevliga priser har de. Jag kan ha hittat mig en ny favoritaffär att köpa anime och manga från. Gäller bara att kolla hur mycket de tar för frakt också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 29 kronor. Står ju ovanför ju XP EDIT/ Vilket är ett rätt bra pris för frakt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Ja, pocketpriset gillar jag skarpt ^^ och även att de har lite Onegai Teacher, har jag bara sett på Dolores i Göteborg annars. Hoppas på ett fint sortiment när (om) det växer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Åh. Det missade jag. Men det var ju inte så farlig fraktkostnad! Önskar dock att de bytte bort den fula bruna färgen. Guu kan de få ha kvar. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Yatta! HTF!! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Trevlig liten webbutik, nu kan alla snaska pocky! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Jä, pocky har jag länge velat smaka, äntligen kan drömmen slå in ;) Fanns ju massor av manga som jag vill läsa! FLCL, FMA, .hack för att nämna några! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Yay. Då vart lite Pocky beställt. ;) Tack för tipset. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Um... Okej att ni uppmärksammar en nyöppnad webbutik med anime/manga-sortiment, men gränsar inte den här "nyheten" lite väl tydligt till ren reklam? Vore inte texten skriven i tredje person kunde den lika gärna ha direktkopierats från en regelrätt reklamflyer. Tips säger jag ingenting om, men den här texten går IMHO över gränsen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Ser ju bra ut, lite synd att sidan med oöversatt manga är tom än så länge =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Um... Okej att ni uppmärksammar en nyöppnad webbutik med anime/manga-sortiment, men gränsar inte den här "nyheten" lite väl tydligt till ren reklam? Vore inte texten skriven i tredje person kunde den lika gärna ha direktkopierats från en regelrätt reklamflyer. Tips säger jag ingenting om, men den här texten går IMHO över gränsen.Editerat den smått. Om du tycker jag är lite väl informativ ber jag om ursäkt, men vi har ingen kontakt med twana.se så reklam är det inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Jippi, en till internet butik :D ska bli kul att se sidan med större sortiment senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twana.se Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Hejsan. Vi visste ingenting om det här forumet och att det fanns reklam för oss här. Det uppskattas väldigt mycket och vi hoppas att din (forehead) belöning som du fick var tillräcklig. Som många kanske har uppmärksammat går det för tillfället inte att använda postförskott som betalningsmetod. Det ber vi så hemskt mycket om ursäkt för, men vi räknar med att postförskott kommer att kunna användas inom 1-2 veckor om allt går som det ska. Dock kan jag personligen meddela att jag föredrar att inte använda postförskott då det kostar 50:- extra när man kan slippa betala de 50:- kronorna genom att använda de andra betalningsmetoderna :P Jag hoppas att ni ska trivas med oss både nu och i framtiden. Är det några frågor går det utmärkt att skriva dem här, maila oss eller skriva på vårt forum. Tack! Kristofer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 ...och vi hoppas att din (forehead) belöning som du fick var tillräcklig. (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Priserna på Manga pocketsarna är ytterst vackra att se på. Mmm, skulle kunna titta på dem hela dagen lång, tyvärr är mina fickor tomma så för ett tag frammåt får jag helt enkelt fönster shoppa ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 ...och vi hoppas att din (forehead) belöning som du fick var tillräcklig. (?)Det där lät ju lagom bra... Artikeln skrevs enbart i syfta för att upplysa folk om butiken. Efter några dagar mailade twana.se mig och ville ha min adress för att skicka ett paket pocky som tack, jag bara bugade och tog emot. Kristofer: Det var mer än nödvändigt, men väldigt omtänksamt! Vi försöker inte göra "reklam" för er, bara upplysa folk om var de kan inhandla sin manga. Lycka till med butiken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet september 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 8, 2005 wiho, nu har de uppdaterat sitt sortiment också ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 Uh, jag behöver en nyckelring, helst en som inte är platt utan någon mer leksaks-lik. Skaffa någon sån för tusan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pear Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 Uh, jag behöver en nyckelring, helst en som inte är platt utan någon mer leksaks-lik.Skaffa någon sån för tusan! Kan rekommendera http://www.keitai.se/ . Har beställt snygga Gloomy-nyckelringar från båda ställena och varit väldigt nöjd båda gångerna. Lite roligt med Twana.se:s rabattsystem också. 5% rabatt kostar 5000kr. Det innebär ju att man måste köpa för över 100000kr i deras butik för att det ens ska löna sig. ;) Men annars verkar det vara en finfin butik! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 Uh, jag behöver en nyckelring, helst en som inte är platt utan någon mer leksaks-lik.Skaffa någon sån för tusan! Kan rekommendera http://www.keitai.se/ Zomg, 79:- för lite plast, aja jag antar mobilsmycken kan bli nyckelringar. Tyckte om Domokun mobilsmycket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twana.se Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 Hejsan. Det här med rabattsystemet är vad man kan säga på prov och hittills verkar det helt meningslöst vilket kommer att leda till att alla rabattsystemen kommer att försvinna då ingen använder dem :) Lagret uppdateras fortfarande så kika in lite då och då efter nya produkter. Vi tackar och tar emot den goda responsen från er på det här forumet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Det här med rabattsystemet är vad man kan säga på prov och hittills verkar det helt meningslöst vilket kommer att leda till att alla rabattsystemen kommer att försvinna då ingen använder dem :) Men om ni nu tar bort systemet, så kanske ni kan introducera det igen i framtiden då ni kanske har fler kunder? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twana.se Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Det här med rabattsystemet är vad man kan säga på prov och hittills verkar det helt meningslöst vilket kommer att leda till att alla rabattsystemen kommer att försvinna då ingen använder dem :) Men om ni nu tar bort systemet, så kanske ni kan introducera det igen i framtiden då ni kanske har fler kunder? Ja, det vore mycket möjligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg