Vegeta Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Har precis läst ut andra delen men fattar inte riktigt vad som hände med Chaos och de andra?? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Vad exakt är det du inte fattar? Jag har läst den själv nyligen och tycker man fattar den alldeles utmärkt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Jag tror han syftar på hoppet mellan berättelser som sker i volym 2. Mot slutet av volymen får man läsa en helt annan story, huruvida den är sammanfogad med huvudstoryn vet jag inte. Troligen inte. Har inte orkat köpa vol. 3 än eftersom jag haft större intresse för andra manga titlar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 såvitt jag vet så är vol 3 inte ute än (på svenska) och jag skulle gissa på att historie hoppet svetsas ihop lite längre fram i serien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Läser den på engelska. Bläddrade igenom vol 1 på svesnka, men föredrar den på engelska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 kollade lite på den i en affär de såg ut som om den innehållde 2 mangor i en liten bok :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 tycker inte det var svårt att hänga med i Ragnarök, den var faktiskt rätt simpel jämfört med serier som verkligen är skumma och svåra att hänga med i. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sohma Kyo Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Synd bara att det inte verkar som om mer än tio delar släpps. Hur är den svenska översättningen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 som jag fattar det (och tycker verka självklart) är att dom helt enkelt tar en paus från ena huvudpersonen och man får helt enkelt följa den andra huvudpersonen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Ragnarök är väl inte ens en manga om jag har förstått saken rätt? Jag har för mig att det var ett koreanskt namn på boktiteln. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Inkstaine, Myung-Jin Lee är korean så då blit det väll en manwha. http://www.cosplaylab.com/events/ax/200 ... efault.asp annars är det en trevlig serie. läst 1-3 och har nu köpt 3-5 med.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 manwha MANHWA blir det. Av någon anledning har den där felstavningen blivit så omfattande att den snart används av majoriteten. Det är ju lite synd, eftersom det inte stämmer överens med transkriberingsstandarden för koreanska ord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 manwha MANHWA blir det. Av någon anledning har den där felstavningen blivit så omfattande att den snart används av majoriteten. Det är ju lite synd, eftersom det inte stämmer överens med transkriberingsstandarden för koreanska ord. ah..okej..jag tog iofs bara klipp och klistra. men nu vet jag..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 13, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 Har nu inhandlat vol1 och 2, har inte hunnit läsa dem än men tänkte göra det ikväll.. Kankse sparar den andra till imorrn :] Asatro ftw! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet oktober 16, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2005 kollade lite på den i en affär de såg ut som om den innehållde 2 mangor i en liten bok :S Det var ett gratis provexemplar du såg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet oktober 20, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2005 Jag tycker ragnarök är bra och rätt lätt att hänga med i, om man inte söver. Jag menar att det enda som kan vara lite obegripligt(jag har inte problem med det) är att man får följa en person för, t.ex. Chaos och sedan hoppar den till en annan person och man får följa den ett tag. Så det är alltså lätt att hänga med om man inte söver utan är vaken på att dem "byter" huvudperson ett tag! :D Nu har jag sagt mitt, Peace out! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 20, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2005 Jag menar att det enda som kan vara lite obegripligt(jag har inte problem med det) är att man får följa en person för, t.ex. Chaos och sedan hoppar den till en annan person och man får följa den ett tag. Detta håller jag med dig om :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Jag tycker serien i sin helhet är bra, men den kan behövas förtydligast lite. Det är faktiskt lite svårt att hänga med ibland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trixer Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 vart hittar jag ställen i göteborg som säljer ragnarok e det typ SF bokhandeln eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 du hittar ragnarök både i sf och i vanlig bokhandel. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 Tycker den är ganska bra, men jao, lite svårt att hänga med ibland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeff Skrivet februari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2006 Jag har 9 volymer på finska, jag tycker om denna serie och storyn är ganska bra fast ofta har man svårt att hänga med B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlood Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Har alla 4 som är på svenska, det är väl den bästa mangan jag läst hittils. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg