Oktay-sama Skrivet maj 1, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 jag kanske inte är ny och ny men jag har sett en "massa serier" dessa serier har jag sett/ser: Naruto Scrapped Princess Samurai Deeper Kyo Hunter X Hunter NGE Rurouni Kenshin och ett par fler, kommer inte ihåg sedan har jag sett dessa filmer My neighboor totoro Spirited away Grave of the fireflies Princess Mononoke Skriver vilka jag sett så att ni kasnke kan få en aning om vilken typ av anime jag tycker om Skriv serier/filmer som passar ovan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 1, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 Full Metal Alchemist PeaceMaker Kurogane Tenjo Tenge Hikaru no Go Jag tror att du kan komma att gilla de ovan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet maj 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 har typ sett alla utom tenjo tenge.va handlar den om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 1, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 Om du set Get Bracker(stavning??) och gillade den så tycker du även om denna. Den handlar om en person som finenr upphetsning i att slåss[sOM JAG ALLTSÅ!!] och som åker runt på olika skolor och försöker hitta en utmaning. Han kommer just till den sista skolan, och där möter han på problem. En tjej vill gifta sig med honom och en barnunge är långt bättre än honom. Han stppas inför sitt livs prövningar. Det handlar kort och gott om han, och hans motståndare, fast med större fokus på dom än han. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet maj 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 låter bra,men har inte sett getbackers Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet maj 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 e tenjo tenge licencerad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet maj 1, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 av dom du inte nämnt har jag sett följande serier som jag gott kan rekomendera: Love Hina GTO Vandread Chobits Berserk och även filmen: Wonderful Days, det vackraste visuellt jag sett:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet maj 1, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 e tenjo tenge licencerad? Nej, den går på TV i japan nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 e tenjo tenge licencerad? Nej, den går på TV i japan nu. Wrong. Geneon köpte licensen redan under produktionen utav Tenjho Tenge. Bara för att serier visas på Japansk TV så betyder de inte att de inte är licenserade. Fler serier blir licenserade antingen innan eller under produktion. Älskar Maya Natsume ('ungen'/Aya Natsumes stora syster/lärare osv osv)_pekar på min avatar_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 e tenjo tenge licencerad? Nej, den går på TV i japan nu. Wrong. Geneon köpte licensen redan under produktionen utav Tenjho Tenge. Jaja, Jag skyller på animenfo som ännu en gång är dåligt uppdaterad =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 FMA. Vandread. Gunslinger girl Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 Om du set Get Bracker(stavning??) och gillade den så tycker du även om denna. Jag vet inte om vi tänker på samma serie, men du kanske syftar på grappler bakie. Eller är jag helt ute och cyklar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 Keitaro: Herid Fel syftar på serien 'Get Backers' som är skapad Yuya Aoki och Rando Ayamine. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 Korrekt, Anji... Och ja, om du är ute och cyklar Keitaro borde du veta bäst själv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 haha, Get Backers såg jag ganska nyss, serien var 49 ep (om jag inte minns fel) hela serien i sig var ganska förutspådd, uträcknad osv, men Midou Ban och Amano Ginji är ganska balla menmen. En serie som jag alla tycker ska se är; COWBOY BEBOP, och efter den filmen COWBOY BEBOP THE MOVIE (knockin' on heavens door) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 MMMmmmmm.... jag tycker om Anime filmerna även filmen totoro den filmen är både bra och rolig... fast jag gillar filmerna Yu-Gi-Oh! dom kannse ni har inte set men jag gillar det Jag gör en egen manga nu den heter Poka SorM! fast jag har bara gort början^^[/b] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg