dziwny Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 um... jag skulle vilja byta namn men det inte en sån funktion varför? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Antagligen för att det skulle bli rörigt ifall alla ändrade namn hela tiden. Mitt råd är att göra ett nytt konto och sen göra en post i presentationstråden där du säger att du bytt namn. EDIT/ Oj docster hade tydligen en bättre lösning åt dig. ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 um... jag skulle vilja byta namn men det inte en sån funktion varför? Det är som Japs säger, det skulle bli väldigt rörigt och det skulle säkert missbrukas. Säg vad du vill ha för användarnamn så kan jag byta åt dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet augusti 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 dziwny är användarnamnet jag vil ha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 dziwny är användarnamnet jag vil ha Sådär Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet augusti 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 tack ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Det går inte att fixa så man blir av med det ohyggliga _ i Skatan_Milla och ha helt enkelt Skatan Milla med mellanrum istället? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Det går inte att fixa så man blir av med det ohyggliga _ i Skatan_Milla och ha helt enkelt Skatan Milla med mellanrum istället? Fixat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Hurra, titta så vackert mitt namn ser ut nu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg