yingyang Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 ritade denna för någa v. sen och blev rätt nöjd, mest med hatten! Första gången jag ritar en hatt snyggt, händerna blev jätte konstiga jag vet och benen kankse lite väl korta men det ska vara så.. ;p http://img.photobucket.com/albums/v419/ ... adgirl.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Jag tror inte benen är korta bara överkroppen som är lite för lång. Hatten var fin, tycker överhuvud taget om kläderna. Fötterna ser dock ut lite som om de svävar i luften i stället för att stå på marken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Jag skulle vilja kommentera angående detaljerna på byxorna, dem ser lite platta ut. Vad du skulle kunna göra är att du ger allting ett djup genom att rita allt med dubbla linjer. Det är samma prinsip som att en streckgubbe ser plattare ut än en utfylld gubbe. Vet inte hur annars jag skall förklara det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Den var jätte snygg Coola kläder osv... men ja tycker nog att du kanske borde göra lite våger lr linjer i kläderna för det ser för tait ut annars:P om du förstår vad ja menar ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Lr frästen ja använde nog fel utryck ja sa"Tait" Men ja mena nog livlöst ^^' sry, men anars e bilden jätte snygg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Platt som en pannkaka tycker jag, du måste dimensionera den med veck och shading. Annars bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 tack för alla kommetarer, jag ska tänka på det nästa gång och ändra på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg