spånjesus Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 förstår inte varför men fastnade för Blue gender introt av nån anledning. bästa ED hitills är nog Clannad. älskar dom där Dango bollarna ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 har för mig att rahxephon och full moon's fastnar rätt fint Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 håller med dengo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 Pumkin Scissors OP är tokbra. Stark stämma, bombastisk sound. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 Pumkin Scissors OP är tokbra. Stark stämma, bombastisk sound. Sant, synd bara att serien är skit. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 Pumkin Scissors OP är tokbra. Stark stämma, bombastisk sound. Sant, synd bara att serien är skit. :/ vad är det då säger, jag gillade den ;-; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 Lucky Star OP:n, Kan inte få nog av den :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoh Skrivet november 15, 2007 Anmäl Share Skrivet november 15, 2007 Opening: alla shakugan no shana (inkl 2an) http://www.youtube.com/watch?v=DZ-b-31mxNo alla Eyeshield21 Gundam 00 Code geass ending: Shakugan no shana ED1 Angelic layer http://www.youtube.com/watch?v=SashjoxIjLY Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Openings: Shoujo Kakumei Utena ~ Rinbu Revolution Simoun ~ Utsukushi Kereba Sore de Ii Kannazuki no Miko ~ Re-sublimity Hell Girl ~ Sakasama no Chou Neon Genesis Evangelion ~ Zankoku na Tenshi no Te-ze Endings: Fate/Stay Night ~ .Hack//ROOTS ~ National Awakening - Catharsis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Fate/Stay Night ~ Word. Denna har jag faktiskt fastnat för utan att ens ha sett animen. Mycket fin låt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Word. Denna har jag faktiskt fastnat för utan att ens ha sett animen. Mycket fin låt. Jag blir helt varm hjärtat av den, skäms på dig dock ( :P ) som inte sett animen då den är fruktansvärt bra (har dock bara själv sett de första 4 avsnitten då jag i stort sett bara köper min anime). Lyssnar dock inte på den där versionen längre utan den ännu bättre (och ännu mer underbar) långa versionen, har fått lov att byta batteri på min MP3 2 ggr bara den här vecka ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Ja, den långa versionen är att föredra. Har för mig att den legat i min kollektion av favoriter på YouTube sen några månader tillbaks. Jag har faktiskt noterat Fate/Stay som en av de serierna jag kan tänka mig att kolla, sen när jag får lust att göra det är en helt annan sak ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Ja, den långa versionen är att föredra. Har för mig att den legat i min kollektion av favoriter på YouTube sen några månader tillbaks. Jag har faktiskt noterat Fate/Stay som en av de serierna jag kan tänka mig att kolla, sen när jag får lust att göra det är en helt annan sak ;) Kan tänka mig det, har haft Air på listan ett tag nu men aldrig gjort. Om du vill slippa youtube och lyssna direkt på datorn så är det väldigt lätt att ladda ner ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Menar du det? ;) Kanske jag hade gjort om jag hade haft mitt huvudsakliga musikbibliotek till hands. Användar min bärbara dator som arbetsstation nu vilket bara är en temporärlösning när jag inte är hemma. Lyssnar i princip bara på min iPod och den kan jag inte synca med den bärbara _också_. Ibland blir man lite less på Apple. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Menar du det? ;) Nä, eller jo kanske det. Kanske jag hade gjort om jag hade haft mitt huvudsakliga musikbibliotek till hands. Användar min bärbara dator som arbetsstation nu vilket bara är en temporärlösning när jag inte är hemma. Lyssnar i princip bara på min iPod och den kan jag inte synca med den bärbara _också_. Ibland blir man lite less på Apple. Sucks to be you, själv så har man en gammal skrutt från -05 som fungerar ganska bra och går faktiskt att "synka" (skulle inte kalla det de) med allt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 5, 2007 Anmäl Share Skrivet december 5, 2007 Tror jag får lägga till 'Sentimental Generation' från School Rumble 2 på min lista över bästa OPs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Olika från gång till annan, men de som dyker upp i huvudet just nu är: 1. Nodame Cantabile - OP - Allegro Cantabile 2. Full Moon wo Sagashite - OP1 - I Love You 3. Honey & Clover - ED - Waltz 4. Honey & Clover - OP - Dramatic 5. Kamichu! - OP - minns inte alls vad den heter 6. Major - OP1 - Kokoro e 7. Manabi Straight - OP - A Happy Life JAg vet inte ifall jag tycker att dessa är de besta låtarna, men det är de som jag kommer på utan att behöva tänka efter iaf :) Nu när jag kollar i en lista över serier jag sett så skulle jag kunna skriva ut listan en ganska bra bit, stannar nog här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 3. Honey & Clover - ED - Waltz Ja, visst är den underbar? http://www.youtube.com/watch?v=ZzOAWRIrEH8 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 12, 2007 Anmäl Share Skrivet december 12, 2007 usch. finns ju så många bra. Kanon är bara för bra. älskar offbeat pianot. Higurashi no naku koro ni & kai, men speciellt kai får mig att rysa varje gång. REC är för söt <3 Måste jag välja så får jag nog säga GITS: Stand Alone Complex. Inner Universe - Origa. Introt "Rise" till second gig kommer på 2a plats med snudd på delad etta. Värt ett hedersomnämnande är "Mezame" som jag tyvärr inte har en aning om var den kommer ifrån. Den är min favorit i stepmania iallafall. Skitkul att köra på medium (vilket är ungefär gränsen för vad jag klarar av. Tog den på hard en gång när jag var full ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 14, 2007 Anmäl Share Skrivet december 14, 2007 usch. finns ju så många bra. Kanon är bara för bra. älskar offbeat pianot. Higurashi no naku koro ni & kai, men speciellt kai får mig att rysa varje gång. REC är för söt <3 Måste jag välja så får jag nog säga GITS: Stand Alone Complex. Inner Universe - Origa. Introt "Rise" till second gig kommer på 2a plats med snudd på delad etta. Värt ett hedersomnämnande är "Mezame" som jag tyvärr inte har en aning om var den kommer ifrån. Den är min favorit i stepmania iallafall. Skitkul att köra på medium (vilket är ungefär gränsen för vad jag klarar av. Tog den på hard en gång när jag var full ) Är "Mezame" möjligtvis en kombination av rock-trance-opera? Isåfall är jag ganska säker på att det är en insert-låt från Mai-Hime :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 14, 2007 Anmäl Share Skrivet december 14, 2007 Är "Mezame" möjligtvis en kombination av rock-trance-opera? Isåfall är jag ganska säker på att det är en insert-låt från Mai-Hime :) That's the one. Hittade den på deezer nyss och där står den listad som Mai-Hime OST. Jag får väl ta och se dendär Mai-Hime också. Den kan väl knappast vara dålig, med så bra musik? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Någon mer än jag som tycker att Higurashi no Naku Koro Ni har ett grymt intro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Någon mer än jag som tycker att Higurashi no Naku Koro Ni har ett grymt intro? Smugulligt, dock ingenting jag skulle få för mig att kolla på i varje avsnitt... Dock så tror jag att jag glömt presentera en gammal flamma, Manabi Straight! OP, ofantligt bra. Sedan så måste jag lite genant medge att jag faktiskt gillar Cromartie High Schools OP :) Death Notes OP är ett riktigt bra sådant, bra musik och väldigt bra arbete med bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Sedan så måste jag lite genant medge att jag faktiskt gillar Cromartie High Schools OP :) Vad är det för genant med att vara en man? :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Death Notes OP är ett riktigt bra sådant, bra musik och väldigt bra arbete med bilden. Håller med men stör mig endå lite av att de ser ut som kryplingar när de (i alla fall L) står och hänger med armarna och har börjd rygg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg