kakan Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 No boy No Cry till Naruto (av Stance Punks), Cloud Age Symphony till Last Exile, samtliga tre op:s till Bleach samt en hel del ed:s till samma serie :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 har fastnat för Fate stay night op:n B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 29, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2006 Kan tyvärr inte välja en men dom introlåtar jag gillar är. Koi Kaze Fafner (både intro och och slut) Fate Iriya no sora, ufo no natsu Kareshi kanojo no jijou Hanbu no tsuki ga noboru sora Evangelion Rahxephon Haibane Renmei Samt det mesta från High and mighty color Finns säkert fler men det är dom jag kommer på just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaya Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 Vad svårt...finns ju så många som man gillar...i alla fall jag Hellsing och Elfen Lied, One Pice, Alchemist, Kenshin... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 9, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 Fan va många bra låter det finns.... Men just nu när jag skriver skulle jag säga att jag ÄLSKAR Os till Black Lagoon. Tycker det är en så jävla nice låt! Någon som vet vilka det är som gjort den föresten? Jag vill HA!!!! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 10, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2006 Går inte säga någon bästa och sämsta det finns ju så grymt många bra ;S Men just nu så är favoriterna helt klart dom till Gokudou-kun Manyuuki som jag håller på att se, grymt bra ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 10, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2006 Fan va många bra låter det finns....Men just nu när jag skriver skulle jag säga att jag ÄLSKAR Os till Black Lagoon. Tycker det är en så jävla nice låt! Någon som vet vilka det är som gjort den föresten? Jag vill HA!!!! :P Kolla om det finsn med på animenewsnetwork.com ^^ Ja som alla sagt, finns ju mycket olika, vissa är bra på olika sätt osv. här komemr några iaf: OP/ED - Hare Guu (+OVA +FINAL) Happy Lesson (var nån bra där, lr var det Advance?) OP - BPS OP/ED - FMAlchemist OP - Hunter X Hunter Get Over - Hikaru no Go OP - Peach Girl OP - Damekko Doubotsu och SCHOOL RUMBLE! (tralala) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 10, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2006 Svårt att säga, eftersom nyare OP/ED alltid är "bättre" än de lite äldre låtarna. Men de som jag gillat, och som är från runt i alla fall senaste året är nog dessa: OP: Ichirin no Hana - Bleach Disillusion - FSN Minamikaze - FMP TSR Scarlet - Karin Shining Days - Mai HiME Crystal Energy - Mai Otome Scramble - School Rumble Metamorphose - KonoMini (This Ugly and Beautiful World) Plastic Smile - Canvas 2 You - Shuffle! Start Line - Suzuka Daia no Hana - Black Cat ED: Akatsuki ni Saku Uta - Da Capo Second Season Maji Suki MAGIC - MagiKano Kimi ga Sora datta - Mai HiME Onna no Ko, Otoko no Ko - School Rumble Sen finns det ju denna säsongens OP/ED som man lyssnar på nästan dygnet runt ^^ Bouken Desho Desho? - Suzumiya Haruhi no Yuutsu OP Musou Uta - Utawarerumono OP Kirameku - Joshikosei Girls High OP Sentimental Generation - School Rumble OP Well, ingen kommer nog läsa detta ändå, men kände att jag ville dela med mig dessa låtar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet maj 10, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2006 Well, ingen kommer nog läsa detta ändå, men kände att jag ville dela med mig av dessa låtar :) Jag läste det allafall :) Har skrivit här tidigare men det är nog dags att uppdatera lite. Intro Shuffle Suzuka Canvas 2 Higurashi no naku koro ni School rumble ni gakki Suzumiya Haruhi no juuutsu Utawarerumono Fate stay night Ending Canvas 2 Fafner Vart lite många men det var svårt att välja, jag fick välja bort en del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet maj 10, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2006 Finns en del att välja på...med vad gäller anime så var de till PaniPoni Dash! excellenta (vilket hela serien var). Vad det nu än är för preparat Shaft ger till sina anställda så måste det vara bra grejer. Första Andra Tredje Sen har vi introna, 1, och andra slutet till Tsukuyomi som lärde mig vad moe~ är för något (fanns bara en på youtube). Det är vad gäller anime. Vad gäller spel så är jag extremt svag för introt till . Visst, det är ganska smörigt men jag har suttit med MuvLuv spelen en god bit över 100 timmar och hört den i ofta i olika versioner och någon gång efter 20-30 timmar så har den varit permanent inbränd. Sen så gillar jag Distorted Pain (.lzh öppnas med winrar), introt till Gore Screaming Show och atoropa Belladonna, introt till Natural Another One 2nd -Belladonna-. Av olika skäl så får det räcka med låtarna vad gäller dessa två. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 bästa introt måste vara "Elfen Laid" och Outrot ,, måste vara "karin" :D även ,,, narutos första outro är nostalgi ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geld Skrivet juni 14, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2006 Inledningen i Toroto är min absoluta favorit. Utan någonsomhelst tvekan : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paladin85 Skrivet juni 14, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2006 Hm, det måste vara... Öppning: Flame of Recca Stängning: Drastic My Soul från Scryed och Lambada Ranma från, ja, Ranma ½ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xelius Skrivet juni 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2006 OP - Tenjou Tenge - Bomb A Head! Den har en klatschig låt, breakdance, ecchi, är helt perfekt synkad till musiken och känns grymt fresh. Vad mer kan man begära? ED - Angelic Layer - The Starry Sky Underbart vacker låt, hände att man fick en liten tår i ögat när man hörde den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 OP: Witchblade - XTC Black Lagoon - Red Fraction Soul Link - Screaming .hack//Roots - Silly-Go-Round Suzumiya Haruhi no Yuuutsu - Bouken desho desho? Air Gear - Chain ED: Suzumiya Haruhi no Yuuutsu - Hare hare yukai .hack//Roots - Boukoku Kakusei Catharsis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 Svår fråga :P Får ta en stund och tänka till då... Utan inbördes ordning. Artist/Grupp - Låtnamn - Anime OPs: Boystyle - Kokoro no Chizu - One Piece D-51 - Brand New World - One Piece The Baby Stars - Hikari e - One Piece Tamaki Nami - Sanctuary - Kiba Angela - Asu he no Brilliant Road - Uchuu no Stellvia Kinya - It's - Tsubasa Revoir Chronicle Kuribayashi Minami - Crystal Energy - Mai-ZHiME(Otome) Orange Range - Asterisk* - Bleach UVERworld - D-tecnoLife - Bleach HIGH and MIGHTY COLOR - Ichirin no Hana - Bleach Psychic Lover - XTC - WitchBlade little by little - Kanashimi wo Yasashisa Ni - Naruto FLOW - Re:member - Naruto yozuca* - Kirameku - Girl's High Kotoko - Shooting Star - Onegai! Sensei Judy and Mary - Sobakasu - Rurouni Kenshin EDs: Angela - The End of the World - Uchuu no Stellvia Orange Range - Viva Rock - Naruto Amadori - Soba ni Iru Kara - Naruto Rie fu - Life is Like a Boat - Bleach Yui - Life - Bleach Kotoko - Sora No Mori De - Onegai! Sensei Afromania - Very Very - Kiba Snorkel - Solar Wind - Kiba Maki Otsuki - Run! Run! Run! - One Piece AI SACHI - Before Dawn - One Piece meg rock - incl. - Girl's High Orkar inge mer :P Kanske sätter in länkar till dom sen(videon till respektive), som sagt, orkar inge mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki-Chan Skrivet augusti 24, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2006 OP: Asian Kung-fu Generation - Haruka Kanata (Naruto), Mikuni Shimokawa - TRUE (Dragon Drive) end: D-51 - Brand New World (One Piece) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wysteria Peacock Skrivet september 13, 2006 Anmäl Share Skrivet september 13, 2006 Öppning; eX Dream från X TV Ending: Hanabi från Bleach Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 13, 2006 Anmäl Share Skrivet september 13, 2006 Pretty Cure! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAL9000 Skrivet september 14, 2006 Anmäl Share Skrivet september 14, 2006 Introt till Onegai Twins (Second Flight - KOTOKO & Hiromi Sato) och DearS (Love Slave - Under17) Bättre än så blir det ju inte ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Opening väljer jag lätt Fate Stay Night (fram till ep. 14) Ending...tveksamt men jag säger Green Green. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet januari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2007 Opening Lilium och Ending.. hmm, Onna no Ko Otoko no Ko från School Rumble tror jag :3 Fast jag gillar Bo-bo-bo och Elfen Lied outrona med. EDIT: Ja juste, outrot till Hunter x Hunter OVA 1 är sjukt bra, och andra introt till huvudserien med. Fan, nu blev det ju svårt att bestämma sig här =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 opening: Excel Saga ending: Monster Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 Blev precis påmind om hur bra Record of Lodoss War TV's intro är. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 Blev precis påmind om hur bra Record of Lodoss War TV's intro är. Mm, ännu en Yoko Kanno-låt... Vilken kvinna. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg