Lolonoa_Zoro_93 Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Vilken är Eran absoluta favorit anime opening och ending? Min 'r Naruto opening 3, Kanashimi wo yasashi sa ni , och One piece ending 1, memories! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 saber marionett J openingslåten. klockren C B's intro är oxå förbaskat bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HarCees Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Silver Fang-introt. En sådan enorm kännsla. Den äckligt sköna låten (eftersom det är det enda som inte översattes på den svenska versionen blir den ännu bättre!), Timingen, vinklar och då, messmöret på ostmackan - Silver. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Opening helt klart My-pace Daiou av Manzo (Genshiken). Får en kick varje gång jag hör den. Ending får nog bli .hack//SIGNs av See-Saw i brist på bra minne. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Texhnolyze introt tror jag, blev ganska överaskad att de hade Juno reactor - Guardian angel som intro låt. Gillade också genshiken introt Edit: Glömde nästan bort, andra platsen går till Tsukiyomi's intro ... neko mimi mode.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Usch, det är så svårt att välja. Finns så många bra. Men de openings som är mest värd att nämnas är väl till Hellsing, .hack//Sign och till Serial Experiment Lain. Men nu när jag tänker efter har Victorian Romance Emma också en underbar opening. Nej, jag kan omäjligt välja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Helt klart Last Exile. Både bra och vacker musik. Bildspelet är absolut det mest professionella jag sett på länge i anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 FavoritOPs: 1:Gravitation OP: Super Drive 2:Yami to Boushin to Hon no Tabibito OP: Hitomi no Naka ni Aru Meikyuu 3:Prince of Tennis OP6: Fly High 4:Avenger OP: Gesshoku Grand Guignol 5:Full Moon wo Sagashite OP1: I ♥ U FavoritEDs: 1:Gravitation ED: Glaring Dream 2:Prince of Tennis ED4: White Line 3:Full Moon wo Sagashite ED1: New Future 4:Full Moon wo Sagashite ED3: Eternal Snow 5:Elfen Lied ED: Be Your Girl Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Det skulle väl vara Mune ga dokidoki och the cruel angels thesis, vet ingen riktigt bra ending... ^^ //EDIT: Bästa ending: Wind - Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Openings: For Fruits Basket (Fruits Basket) Err.. Serial Experiment Lain :S Endings: Karenai Hana (Full Metal Panic!) Tonari no Totoro (Tonari no Totoro) ^___^ Yume no Naka e (Kareshi Kanojo no Jijou) Det är nog mina favoriter.. ^^ Men det finns ju så många andra bra.. x_x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Opening: the Sacred Moon från Shingetsutan Tsukihime. Helt suverän öppningslåt till denna anime. Låten passar temat till animen perfekt. Ending: Song of Four Seasons från Samurai Champloo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Måste nog vara avslutningen till Rymdpiraten Mitos äventyr. Får rysningar av låten "vägen hem". *Ior som gärna skulle vilja ha en skiva av den artisten.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Opening: Samurai Champloo | Nujabes feat. Shing02 - Battlecry Ending: .hack//SIGN | See-Saw - Yasashii Yoake Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Openings: Cowboy Bebop - Tank! Endings: Naruto - Wind Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roz7 Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 OP: Silver Fang End: ...Hm, vet ingen som är riktigt bra så jag säger väl Silver Fang där också. Elfen Lieds OP är väldigt bra den med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Mina favoritOpenings är oberoende på ordning: L'arc-en-ciel - Ready Steady Go (Fullmetal Alchemist OP 2) Cool Joke - Undo (Fullmetal Alchemist OP 3) Asian Kung Fu Generation - Rewrite (Fulletal Alchemist OP 4) See Saw - Thousand Night One Night (.Hack//Liminality OP 2) ? - Cruel angel Thesis (Neon Genesis Evangelion) Och mina favoEndings: Kitade Nana - Uneraseble Sin (Fullmetal Alchemist ED1) Yunna & Younha - Abandoned star (Bleach ED 3) Siam Shade - 1/3 no junjou na kanjou (Rurouni Kenshin) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 nya op till bleach är aegande Ichirin no Hana av High and Mighty Color Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Bästa Opening (just nu): Belive - One Piece Ending (just nu): Run! Run! Run! - One Piece (är helt galen i One Piece just nu, hohohoho X'3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akame Skrivet november 27, 2005 Anmäl Share Skrivet november 27, 2005 X333 bästa opening låten är ju Wedding Peach, o_O vad hette den nu igen >___< vänta lite, har det på tungan.... AHA!! Merry Angel ^^ så var det.. och så den härligaste ending låten är Wind från Naruto X33 ler alltid när jag hör den men vänta!! kom på en sak! Favorit film ending är Naruto movie och låten heter Home Sweet Home och sjungs av Yuki ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 27, 2005 Anmäl Share Skrivet november 27, 2005 OP: Silver Fang/Ginga Nagareboshi Gin Ending: Silver Fang där med. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet november 27, 2005 Anmäl Share Skrivet november 27, 2005 Openings: Paranoia Agents intro. Dream - Get Over (Hikaru no go OP 1) Genshiken introt See-Saw - Obsession (.Hack//sign) Uverworld - D-Tecnolife (Bleach OP 2) Endings: Wind (Naruto) See-Saw - Yasashii Yoake (.Hack//sign) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2006 Intro : Hikaru no go, Get Over - Dream End : Gundam SEED, Anna ni Issho Datta no Ni, See-Saw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 One piece allra första opening; We are den är grymt bra!! Men bästa ending vet jag inte, finns ingen jag riktigt fastnat för! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Murray Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 Opening Theme till Lain, dock tyckte jag inte om animen själv. Noir-musiken är ok, har dock inte sett själva animen, mestadels för att kompisar anser den urkass. De flesta Ranma½-låtarna. I princip alla Record of Lodoss-låtar. I princip alla Cardcaptor Sakura-låtar, de är bland det absolut bästa jag hört på länge från Japan. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martina Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 en av de bästa intron och outron är nog till kannaduki no miko. sen finns det massa mer jag tycker om : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg