Izzy Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Hmm...händer är blä! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 trött så inte så mycke för kritik nu, men snyggt e de, kan inte se några större fel iaf ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 benen känns lite korta, antagligen för att det vänstra har för lit vkel. Om du fattar vad jag försöker säga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Jo, hellsinger har lite rätt. men bilden e jävligt snygg!!!!! tycker du får till en flickas proportjoner(vet inte hur det stavas :P) väldigt bra! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Hmm...händer är blä! Så sant som det är sagt. Men nu till bilden. Börjar med designen först, för den gillar jag skarpt. Jag gillar hur du har mixat många olika plagg och fått ihop demsåhär bra, det är verkligen din stil. Tröjan är den jag föredrar mest då den är väldigt detaljerad meddiverse snören och knappar. Proportionerna då, Hellis sade att det vänstra benet såg konstigt ut, och jag tror jag förstår vad han menar. Du har lyckats rita smalbenet som om det vore sett snett från sidan. Men jag vet hur svårt det är att få till ett snyggt ben. Därför undviker jag helst att rita dem själv ;) Och sedan kan jag inte undvika att tro att ansiktet är plaserat enbit för långt ned på huvudet, men det kan vara en synvilla för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Ohh, nice =3 Davidlolbarn: propotioner tror jag bestämt att det stavas, men det skulle inte förvåna mig om jag hade fel bara för att göra situationen ännu pinsammare ^.^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 ot: Det stavas "Proportioner" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Såg just att axlarna sitter aldeles för högt och att halsen är för kort och huvudet aningen för litet, vilket gör att hela bilden blir fel men aja... Benet kan jag säremot inte förstå vad som är fel med... Får kolla vidare. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 *Aarrgh* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Jag tycker ni alla tittar lite för mycket på bilden. Det händer lätt att man stirrar sig blind på alla småfel som finns istället för att se helheten. Anime har mycket med första-intrycket att göra, att få åskådaren så fängslad som möjligt. OnT: När jag såg den här var min första reaktion helt enkelt: "WOW!" För den är verkligen snyggt gjord, tjejen är verkligen jättesöt och har en mycket tilltalande design. Det jag gillar mest är håret som du verkligen lyckades med, och hennes mycket eleganta hållning. Bra jobbat, helt enkelt! ;) Men visst, jag håller med, händerna är lite off, och benet är lite felvridet. Men det är ju sånt man märker efter att man riktigt studerat bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Plus att Izzy själv har stirrat sig blind på bilden och itne kan upptäcka alla fel längre... u_u Men tack för att ni påpekar dem åt mig, och tack för uppmuntran, utan er skulle jag inte rita! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Verkligen fin bild det där! Bra jobbat Izzy ;) Händerna tycker jag inte du ska bläa åt, det var helt okej. Helheten, som det pratades om, tycker jag var mycket bra. Mycket fina detaljer och proportionerna stämmer förutom några smågrejer som redan nämnts. Dessutom (jag kunde inte låta bli :D...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Haha, inte missbruka!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 den är väldigt snygg!! om inte alla hade påpekat dina misstag så skulle jag inte ha sett dem. Den är jätte fint men huvudet lite för litet! keep it up, you do a good job! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg