docster Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Sluta upp båda två, här ska ni försöka skriva konstruktiv kritik och inte hålla på att bråka, det får ni göra via pm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Tycker att det räcker med en mening, som gäller för alla. Fortsätt rita. Ofta drivs viljan till att rita endast av beröm och uppmärksamhet, och kan ibland stressa tecknare... Javisst, kritik är bra... men att upptäcka fel själv är ännu bättre, då lär man sig liksom det. Swan: Jag håller med dig, inte på alla punkter dock. Jag tycker hellsinger gör bra bilder... han har jättebra sinne för bild i helhet. rita rita rita studera rita rita rita. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Men ja tycker inte du behövde vara så hård mot Hellsinger. Och att du har kämpat kanske ska byta tråd för ja tror inte det spelar någon roll här. Istället för att bara säja till han att han inte har ritat nåt bra i dina ögon så kanske du skulle säja vad han skulle göra bätre. Men förlåt för ja sa att du var lol ja blev bara så arg på något sätt Hoppas du förstår varför :D En sak till Varför måste du Upplysa oss om att du målar bätre än hellis det kan du la hålla för dig själv tycker jag, Fast det är la dit Veka(Kan inte hålla mig) sätt at försvara dig. B) jag skicka inte ett PM nu för ja vill att alla ska läsa detta för deta ÄR KRITIK Som gärna du ska lära utav. inte bara "Du är dum" "du har ingen talang" TEX. ta inte illa upp nu för jag försöker inte vara dum mot dig. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 äru blåst eller, jag tecknar inte bra kanske men bättre än hellsinger, du är LOL å håll käften I din mening kanske, folk har olika åsikter, Men nu får du lungna dig swan. Docser, kan du rensa deras lill gräl? Ser ingen anledning till att min tråd bör översvämmas av spam Edit: Nya bilder Det är min fighter till http://www.Entervoid.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Han påminner om en hårdrockare från sent 80-tal ^^ Men det ser najs ut :) Måste ta och pilla ihop min karaktär nån gång Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Snygg du målar så Coolt på nått sätt:P gillar det han snurrar släggan kädian lr vad det är, Men jag tycker att man borde se hans fingrar^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 16, 2005 Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 Snygt animerat, men du borde öka hastigheten. Det ser lite ryckigt ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 Snygt animerat, men du borde öka hastigheten. Det ser lite ryckigt ut. >_>;; *fixar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 commentz please >-< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 23, 2005 Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 Nice gillar armbandet! kanske att örat var lite stort. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellybean Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Jag gillade Reaper men du kan väl ta och kolla in min första bild!! ljag är ny Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 http://img314.imageshack.us/my.php?imag ... opy4tu.jpg mitt senaste alster Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Den ser mycker renare och klarare ut nu vilket betyder många ++++ :D En liten sak jag stör mig på är nacken/halsen på bilden där man ser hans rygg, den ser för bred ut för att passa in. Snyggt jobbat!! slå mig inte sen men NU tycker jag att dina teckningar liknar mer bishie, undrar vad Paddan tycker ^^' Men ansiktet ser skitbra ut så misstolka mig inte!! jag är körd >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Biiiiiishieeeee!! skrev komment på Devart! >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Biiiiiishieeeee!! skrev komment på Devart! >) Phew, fler som tycker som jag *känner sig en aning mer lättad* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Next step: YAOI XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Next step: YAOI XD 8D... Erhm, tja. Jag måste säga att du har verkligen blivit mycket bättre Hellis! Träning ger verkligen färdighet! ;) Gillade din senaste bild.. ;3 Keep up the good work. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Next step: YAOI XD -kan knappt vänta- du blir bara bättre och bättre Hellis!: ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellybean Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Skit snyggt bastard svärd!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Att två tjejer kom in och kommenterade tyder enbart ännu mer på att det är en... BISHIE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Alla är på dig Hellis! (nästan alla :P) Och du kan nu göra bishies :D Banzai! Då lockar du mer tjejbeundrare i alla fall Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Gillar hans röda panband !!! så pumpat-mäktigt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Då lockar du mer tjejbeundrare i alla fall OCH YAOI FANS X'D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 11, 2005 Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Då lockar du mer tjejbeundrare i alla fall OCH YAOI FANS X'D yepp, paddan sitter redan och väntar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg