yingyang Skrivet september 1, 2005 Anmäl Share Skrivet september 1, 2005 ska försöka.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 Ja det där gick ju åt skogen tack vare Avathars timing... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 forehead, lägg ner, vad skall jag göra, släppa allting och se servern försvinna? hade igår på mig och jag hade vart över halva sverige sedan klockan sex på morgonen. Herregud... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 ja, det gick ju inte riktigt som vi planerade, vem är så dum och stängde ner anime.se just den tiden?? oki, jag kom lite över 8 men ändå.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 ;_; aja vem har inte förmycket bannbred? Inte avathar , och inte många andra heller antar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 Jag älskar Avathar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 ja, det gick ju inte riktigt som vi planerade, vem är så dum och stängde ner anime.se just den tiden?? oki, jag kom lite över 8 men ändå.. Uhm, jag kanske? Jag älskar Avathar. Bra bra. :) Sådant tycker jag om att höra! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 Det intressanta är ju att skulle Avathar INTE flyttat anime.se skulle ni inte haft något anime.se att kunna surfa in på ALLS nu. Var lite tacksamma och sluta whine över att ni inte kunde slå ett rekord på fel sätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 Det intressanta är ju att skulle Avathar INTE flyttat anime.se skulle ni inte haft något anime.se att kunna surfa in på ALLS nu. Var lite tacksamma och sluta whine över att ni inte kunde slå ett rekord på fel sätt. SkuttyWan tar fram kongjärnet XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 SkuttyWan tar fram kongjärnet XD Jag är på halvkasst humör idag och det blir fan inte bättre när jag ser att alla naggar på Avathar trots att han egentligen inte har gjort något fel. Blöh. Orka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 Problemet var egentligen inte att flytten skedde just då, utan att det skedde utan förvarning. Ifall det hade sagts till hade uppenbarligen de som velat slå rekordet flyttat sin tid och det skulle varit lugnt. Nu kom istället plötsligt ingen sida alls. Och jag tycker fortfarande alla som whinar på att de skapar tråden kan gå och ha något bättre för sig. Ifall de tycker det är kul får de gärna göra det, ingen blir gladare över att folk klagar på dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg