K-chan Skrivet augusti 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Hum.. skickar pm till alla som skrivit i tråden, förutsatt att jag är hemma då... ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dapus Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 jo, jag kan också vara online då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 visst kan jag vara inloggad då, finns risk att jag kan glömma bort det, men man ska inte tänka i såna negativa banor . B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Myu! ^^ *antecknar* Fler? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Jag är med på de... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Ok.. Inga fler? *1:a september börjar närma sig* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 why not. im in X33333 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Whee! ^^ En till! ^^ MÅste räkna hur många vi är än.. (inte så många, förstås.. ._.') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Förstår inte direkt meningen med det här. Det kommer troligtvis inte leda till någon större debatt-förändring,om nu det är erat mål. Anime.se är ett forum för tusan, inte en chat, hela grejen med ett forum är att det inte spelar någon roll om det är två eller tio som är inloggade, i slutändan blir det ändå lika många som skrivit inlägg för dagen, och man kommer ändå att kunna läsa och svara på någon användares inlägg när man vill utan att det kommer försvinna pga andras deltagande i en diskussion, vilket förekommer ofta i en chat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Förstår inte direkt meningen med det här.Det kommer troligtvis inte leda till någon större debatt-förändring,om nu det är erat mål. Anime.se är ett forum för tusan, inte en chat, hela grejen med ett forum är att det inte spelar någon roll om det är två eller tio som är inloggade, i slutändan blir det ändå lika många som skrivit inlägg för dagen, och man kommer ändå att kunna läsa och svara på någon användares inlägg när man vill utan att det kommer försvinna pga andras deltagande i en diskussion, vilket förekommer ofta i en chat. Meningen med detta är att få upp antalet medlemmar online samtidigt, det är bara på skoj, varken mer eller mindre.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Förstår inte direkt meningen med det här.Det kommer troligtvis inte leda till någon större debatt-förändring,om nu det är erat mål. Anime.se är ett forum för tusan, inte en chat, hela grejen med ett forum är att det inte spelar någon roll om det är två eller tio som är inloggade, i slutändan blir det ändå lika många som skrivit inlägg för dagen, och man kommer ändå att kunna läsa och svara på någon användares inlägg när man vill utan att det kommer försvinna pga andras deltagande i en diskussion, vilket förekommer ofta i en chat. Meningen med detta är att få upp antalet medlemmar online samtidigt, det är bara på skoj, varken mer eller mindre.. Ungefär lika kul som att dra kopiöst många väntelappar på banken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Vem har sagt att det är tråkigt att dra väntelappar? ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Vem har sagt att det är tråkigt att dra väntelappar? ;D Precis ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Det här är bara för att slå det senaste onlinerekordet! x) Ingen mening, enegtligen, percis som Shaman King sa, det är bara på skoj... ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 På torsdag är den stora dagen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet augusti 29, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 jag kan ockås va med. Brukar inte göra nåt på kvällarna. Kommer om jag kommer ihåg det.!! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet augusti 29, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 Jag är på (om jag kommer ihåg det). :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 Ojsan, det är ju snart dags! ^^ *hoppas ännu på några till... ^^'* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Jag är på ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Bra! ^^ Snart dags! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Jag är med! Undra om vi kan slå rekordet(vad det nu e...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Jag är med! Undra om vi kan slå rekordet(vad det nu e...) "Flest användare samtidigt var 26 den 30/3 -04 23:19" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 I morgon är den den stora dagen.. ^^ Inga fler? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 31, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 *kramar på Fjall Raven* ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet september 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 1, 2005 OK.. Idag gäller det, så var online kl 20.00... x) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg