K-chan Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Datum: 1:a september -05 Tid: 20:00 Plats: Anime.se Vad sägs? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Jaa ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Jag har nog inget annat för mig så..visst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 hehe låter kul, ja är med på det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 jag kan inte...=/ jobbar eftermiddag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 jag e nog inne en stund då ja... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Jag kommer glömma bort det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Visst, jag är på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zapphodd Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 kanske om jag int har nått annat för mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Yay! ;) Fler? Hade tänkt mig nästan alla på siten... ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Krikke-chan: det kanske blir lite svårt..men några kanske har hakat på utan att skriva det här om du förstår vad jag menar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Datum: 1:a september -05Tid: 20:00 Plats: Anime.se Vad sägs? ^^ kankse, vi få se, jag kommer nog att glömma bort det men ska komma om jag inte har glömt el. nåt .. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Krikke: PM'a alla som skrivit in sig här nån dag innan den första september, som en liten påminnelse. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 messa den första september ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 haha, typ enda dagen jag är upptagen. Får jag och polarn den lägenheten vi satt upp oss på flyttar vi in i den den 1:a september. LITE GOTT! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 I'm game, om jag har internet uppkoppling då dvs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Jag ställer upp som fotograf och tar ett screenshot ^^ Tar och ramar in det och skickar det till nyhets redaktionen :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Jag ställer upp som fotograf och tar ett screenshot ^^ Tar och ramar in det och skickar det till nyhets redaktionen :3 Say what?? Är du säker på att det inlägget inte skulle vara i en annan tråd Doddis? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 va? Visste inte att man inte pratade om att vara så många som möjligt inloggade samtidigt hära >P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Krikke: PM'a alla som skrivit in sig här nån dag innan den första september, som en liten påminnelse. Oj, hur ska jag komma ihåg alla? O.o om jag själv minns att det var första september... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Mig kommer iaf ihåg ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Sehr gut! ;) Inga fler? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 borde vi inte ha ett klockslag då alla ska vara onilne? om en del är online kl 14-15 och några andra är online mellan 16 och 16,30 så räknas det ju inte >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 borde vi inte ha ett klockslag då alla ska vara onilne? om en del är online kl 14-15 och några andra är online mellan 16 och 16,30 så räknas det ju inte >_> Det står ju på första sidan första inlägget: Tid: 20.00.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 ååh, missade det. ok då var det inget då ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg