lendai Skrivet september 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 Förstasidan i tråden är uppdaterad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 Frågor, frågor, frågor: Jag har nu registrerat mig för andra gången på UppsalaKai eftersom jag hade glömt bort lösenord osv. Men när jag väl hade registrerat mig och fått mailet från UppsalaKai står det varken vilket användarnamn eller lösenord jag ska använda. Vad är dom? Sen undrar jag också hur många biljetter som har bokats hittills. Frågor angående medlemskap och biljetter skickas till biljetter@uppcon.com Har skickat för länge sedan utan att ha fått något svar. har samma problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lendai Skrivet september 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Har inte kommit fram isf, prova skicka till lendai@uppsalakai.org Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Yo, Daniel. 8th Mixen som är moddad, vilka låtar har lagts till? ;) 5, 6, 7, 8? XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Varför måste de personer man beställer biljetter åt också vara medlemmar på UppsalaKai? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Fick en treflig liten broschyr nu i måndags ang. Uppcon:05 i min brevlåda ^^ Fortf. vet jag inte om jag får åka xDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Jag blev besviken att Advent Children och FMA filmen sänds samtidigt =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Jag blev besviken att Advent Children och FMA filmen sänds samtidigt =( Advent sänds ju två ggr ;) Samma sak med FMA " Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 F.ö är det antagligen något fel på eran regestreringsfunktion på UppsalaKai. både jag och min vän blev tvugna att använda "glömt bort lösenord"-funktionen även fast den inte var nödvändig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Varför måste de personer man beställer biljetter åt också vara medlemmar på UppsalaKai?Det är för att man måste vara medlem i Uppsalakai för att gå på Uppcon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Varför måste de personer man beställer biljetter åt också vara medlemmar på UppsalaKai?Det är för att man måste vara medlem i Uppsalakai för att gå på Uppcon.Finns det någon logik i det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Två ord - slutet sällskap. Det finns ganska bra lagliga skäl för att på något sätt begränsa vem som kan komma på en visning, ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 För övrigt finns det inget egentligt fel man ska klaga på (förutom att sidan kanske krånglar just nu) då det är gratis att bli medlem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet oktober 7, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2005 För övrigt finns det inget egentligt fel man ska klaga på (förutom att sidan kanske krånglar just nu) då det är gratis att bli medlem.Joooooo.Det blir jobbigt om man har andra man ska köpa biljetter åt som inte är medlemmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet oktober 7, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2005 Eftersom det bara tar 3 minuter att bli medlem kan till och med du göra dem till medlemmar åt dem om de är så lata att de inte orkar göra det själva >_>' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet oktober 7, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2005 Eftersom det bara tar 3 minuter att bli medlem kan till och med du göra dem till medlemmar åt dem om de är så lata att de inte orkar göra det själva >_>'Nej, men det är ju ändå krångligt med tanke på att regestrering inte funkar helt. Dessutom funkade det finnemang att beställa biljetter åt någon annan förra året. Sen om nu det skulle vara någon risk för att de man beställt biljetter åt eller en själv inte kommer så blir ju biljetterna ändå köpta av någon annan om nu alla biljetter blir sålda till UppCon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Förresten kan ni inte lägga upp lite info om de animéserierna/filmerna som kommer att visas samt bilder på UppCon 04? Sen undrar jag hur SCII tävlingen kommer att fungera, kommer det vara enskilda tävlingar beroende på vilken konsol eller blir det bara PS2-verran? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet oktober 10, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2005 SCII går till så här: BARA PS2. Bäst av 3 ronder, bäst av 3 matcher (ändras till 5, resp. 5 fr.o.m. semi). Random bana Neutral Guard off Heihachi, Lizardman, Berserker, Assassin, Necrid och Charade bannade Efter 1:a matfchen får förloraren byta gubbe om han vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 10, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2005 Förresten kan ni inte lägga upp lite info om de animéserierna/filmerna som kommer att visas samt bilder på UppCon 04?Regler för de flesta turneringarna och programpunkerna för visningen finns på hemsidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 10, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2005 Assassin bannad :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet oktober 10, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2005 Du kan helt enkelt spela Xianghua. Assassin är bara en halv-klon av Xianghua. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 10, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2005 Du kan helt enkelt spela Xianghua. Assassin är bara en halv-klon av Xianghua. phail! Han är samm som Hwang från första spelet :( min favorit karaktär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 10, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2005 Du kan helt enkelt spela Xianghua. Assassin är bara en halv-klon av Xianghua. Nu menar du väl iallafall Yun-Tsung? Ivy 4TW btw!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet oktober 10, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2005 Ok... vem fan lägger in en anime konvent i mitten av veckan. Hör ni hört talas om skola och jobb? det är inte precis en ny uppfining. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 10, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2005 Ok... vem fan lägger in en anime konvent i mitten av veckan.Hör ni hört talas om skola och jobb? det är inte precis en ny uppfining. För att alla gymnasieelever har lov, gör som jag och resten som ska dit men jobbar eller studerar på högskolan: Ansök om ledighet / ta ledigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg