forehead Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 DDR är väl så mycket spel det går att vara? För inte är det en sport eller dans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 >> jag försöker komma på en en undanflykt till varför jag inte deltar i DDR, sluta sabba :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 >_> JAg har nu sett till att lägga undan en 600 spänn till detta gyllene tillfälle, Och vill bara säga det att jag tänker vinna allt som går spelmässigt under uppconMuwahahaha!! Och sparring! Massvis av den! Jag och du skall slå ihjäl varandra!!! Jag kommer ju SJÄLVFALLET! Biljetterna skall beställas ikväll och det ser ut som om det kommer vara ett litet gäng jag har med mig från Luleå av dessa så tror jag att enbart tre utöver mig är registrerade här. Jag, RockmanZero, Pallida_Mors och dawwe. Men totalt kommer vi nog att vara sju till åtta pers! Frukta mitt affro, det är större än någonsin!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 men snälla herid, Jag vill inte dö T_T Min tid som impulsiv bråkstake är ej mer >_> Du skulle inte ens behöva anstränga dig för att mosa mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Well... jag är ju också Luleåbo, men jag åker nog ner ensam iom att jag nog inte sticker direkt till Uppsala så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Nu har jag fixat min biljett, yatta. är rätt säker på att det kommer vara överfullt i en av salongerna vid en speciell filmvisning, Advent children. Ska campa inne i salongen två timmar innan, minst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Nu har jag fixat min biljett, yatta. är rätt säker på att det kommer vara överfullt i en av salongerna vid en speciell filmvisning, Advent children. Ska campa inne i salongen två timmar innan, minst. amen to that O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 men snälla herid, Jag vill inte dö T_T Min tid som impulsiv bråkstake är ej mer>_> Du skulle inte ens behöva anstränga dig för att mosa mig Va?! Heh, vad synd då. Jag får väl mosa dig utan motstånd då. Nej, nej, skämt åsido. Jag kommer att vara på Uppcon, vi har nu blivit nio pers som skall dit, varav fem har betalat, tre skall betala idag, och kanske även det fjärde. Vi kommer nog att bo i Stockholm, och mest troligt kommer jag dra dit om det blir tråkigt på Uppcon. Jaja, men det skall bli kul att träffa alla. Jag föreslår att vi går ut och äter GEMENSAMT någon gång under Uppcon. Så att vi kanske får träffa varandra och ha mer kontakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Jaja, men det skall bli kul att träffa alla. Jag föreslår att vi går ut och äter GEMENSAMT någon gång under Uppcon. Så att vi kanske får träffa varandra och ha mer kontakt. AMEN brother! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Jaja, men det skall bli kul att träffa alla. Jag föreslår att vi går ut och äter GEMENSAMT någon gång under Uppcon. Så att vi kanske får träffa varandra och ha mer kontakt. AMEN brother! :) Kanske på den rabatterade Kina-restaurangen? ;PSe till att släpa med mig den här gången! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Biljett till UppCon -05 är nu köpt, vi ses där allesammans :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Temat till AMV-tävlingen är nu uppe på Uppcon-sidan: http://www.uppcon.com/?cat=t%E4vlingar&pid=21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Jag vill verkligen på Uppcon.. Men har nog inte råd, har seminarie i Söderhamn helgen efter, vilket också kostar en slant. Men jag skall försöka jobba en massa innan dess så jag har råd. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Har snackat med min mor, och jag får förhoppningsvis komma dit ;D SkuttyWan! Nu kanske jag får träffa dig ;D Och så ska jag (inte) äga ut dig i DDR ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Jag vill verkligen på Uppcon.. Men har nog inte råd, har seminarie i Söderhamn helgen efter, vilket också kostar en slant. Men jag skall försöka jobba en massa innan dess så jag har råd. :)200:-, saftigt värre :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 HA! Det var billigare för mig att ta tåget ner till sthlm, och där sedan kliva av och ta intercity till uppsala ^^; mor verkar positiv till detta! Hanpusu-kun kommer med nästan största sannolikhet ;D btw. HATA CONNEX! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Hur många ska vara med i tecknartävlingarna då? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Haha, tro inte att ni kommer undan från mig under Soul Calibur 2 turneringen, jag ska se till att vara i form tills dess. Mahaha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Haha, tro inte att ni kommer undan från mig under Soul Calibur 2 turneringen, jag ska se till att vara i form tills dess.Mahaha! Jag kommer slå alla i SCII så hårt att ni inte kommer att kunna sitta på 3 dar. Bara så ni vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Jag vill verkligen på Uppcon.. Men har nog inte råd, har seminarie i Söderhamn helgen efter, vilket också kostar en slant. Men jag skall försöka jobba en massa innan dess så jag har råd. :)200:-, saftigt värre :P fråga vart hon bor..=) kanske inte bara inträdet som kostar..=) nu ska jag själv beställa biljett..=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Haha, tro inte att ni kommer undan från mig under Soul Calibur 2 turneringen, jag ska se till att vara i form tills dess.Mahaha! Jag kommer slå alla i SCII så hårt att ni inte kommer att kunna sitta på 3 dar. Bara så ni vet. My ass! Talim 4tw! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Mitsurugi 4tw annars ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasu Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Alla som tränger sig före i kösystemet till ddrmaskinerna skickas x antal mobs på >-<; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Alla som tränger sig före i kösystemet till ddrmaskinerna skickas x antal mobs på >-<;Vi får skaffa två biffiga vakter och lite inhägningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Alla som tränger sig före i kösystemet till ddrmaskinerna skickas x antal mobs på >-<;Vi får skaffa två biffiga vakter och lite inhägningar och en elchocks pistol ;D? Någon som kommer ta med sig en DS btw? Man kanske kunde ha lite multiplayer fun ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg