everski Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Hej hej. Tänkte jag skulle börja med att gnälla lite. Är det verkligen nödvändigt att de tomma annonsplatserna är så otroligt synliga? Hade det inte räckt med att ha "Annonsera" eller något liknande i menyn istället? .. sen de här snabblänkarna. Varför? De har ju ingenting med varken anime, manga eller den här sidan att göra. "Anime.se - nordens största anime community" står det så fint högst upp på sidan, men det stämmer ju inte för fem öre. I varje fall inte än. Kanske skulle spara den tills sidan vuxit till sig så pass att det faktiskt skulle kunna vara sant? Annars var det en bra start. Kämpa vidare, så blir det nog så bra så. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Annonsplatserna är på g att fyllas, så de behöver du inte haka upp dig på speciellt länge. När det gäller formuleringen i toppen har du helt rätt. En av många saker som hängt kvar från min visionära utvecklingsperiod. Jag har ändrat den till en mindre stöddig formulering. ;) Sen tycker jag personligen att "kritik" och "feedback" låter trevligare än "gnäll". :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg