Lolonoa_Zoro_93 Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Vilken är eran favorit Naruto opening?Min är opening 3 - Kanashimi wo yasashi sa ni! ;) :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Svårt att säga men jag tycker nog nr2 Haruka Kanata. Du skulle inte kunnat haft med endings också? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 alla är rätt kassa, men om jag ska välja den bästa så är det nog 1an lr... har gömt vilket den andra är... får skriva in det sen... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Tycker precis som Dread, inga av de openings som finns med i Naruto är speciellt bra, finns serier med betydligt bättre openings. Men om jag nu måste välja någon får det bli antingen första Hound Dog- Rocks eller introt Flow-Go ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Vilken är eran favorit Naruto opening?Min är opening 3 - Kanashimi wo yasashi sa ni! ;) :O Håller med! Bästa outro är nog Viva Rock Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Jag gillar de första tre bäst, med antingen andra eller tredje först. Av avslutningsmelodierna gillar jag "Ima made nandomo", av Mass Missile, bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martina Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 jag tycker haruka kanata. ^-^ men alla är egentligen rätt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lolonoa_Zoro_93 Skrivet augusti 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Okej endings med då!Min är Akeboshi - Wind. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Av endings så är Wind min favorit.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Jag tycker faktiskt att den "nya" Stance Punks - No buy No cry är skönast. Jag vet inte varför men det bara är så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Tillägg: endings: Home Sweet Home (första Naruto filmen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 När det gäller balla Narutolåtar så piskar ju "Ultimate Secrets" varenda jäkla opening och ending till hela animen. Men om man tvunget måste välja en opening blir det "Seishun Kyousoukyoku"" lugnt. EDIT/ Bästa ending - Wind 'nuff said Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lolonoa_Zoro_93 Skrivet augusti 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Om man raknar med Movie 1 sa e de nog min favorit n'stan!Ligger lika med wind!Sa vi raknar med det!サヨナラ マタ ネ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 min favorit-opening är Haruka Kanata... tycker ingen ending har varit speciellt bra (är på sesong 3 ;) ) *edit ok wind e ganska bra :) * Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gfgdnk3 Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Haruka Kanata och No Boy no Cry av Asian Kung-Fu Generation samt Stance Punks är de bästa openings, dels för att låtarna är superbra, dels för att de är så grymt bra synkade med introt. Dock har dessa båda band gjort mycket mer, som också är mycket bättre^^ Bästa outro är utan tvekan Ima Made Nandomo av The Massmissile. Helt underbart helt enkelt^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 6, 2005 Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 Av alla Naruto-låtar gillar jag mest: Sadness and Sorrow. Den är sköööööön! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Har väldigt svårt att bestämma mig... :S Men tror det blir trean som är bästa intro, fast är inte säker ;). Bästa outrot är utan tvekan första, Akeboshi - Wind. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Flow-Go ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitomi-chan Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Jag har inte sett alla naruto OP:s Men av dem jag sett gillar jag mest Haruka Kanata av Asian Kung-Fu Generation. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Go! är förstås bäst. HATAR nuvarande (7:e?) openinget. Han sjunger dåligt och jag slår vad om att han live sjunger falskt under halva låten. I studioversionen sjunger han ju borderlinefalskt! För att inte tala om tråkigt, monotont och allmänt dålig låt! Slutlåten är lite bättre, men den är också bland de sämsta i Narutohistorien. Bästa slutlåt är Wind. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Seishun Kyosukoko eller hur fan det nu stavas satt där den skulle, tätt efter kommer Flow-Go och när det gäller endings så är det Wind som slår det mesta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meiwaku Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Bästa intro är Haruka Kanata, men jag tycker att de flesta är ganska bra. Bästa outro är enligt mig Speedo =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Antagligen fortfarande Rocks eftersom jag inte hunnit se längre X''3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farore Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Endings...Då tycker jag Akeboshi-Wind är bäst! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 min favvo opening e nog nr-5 "baby" sen ending vet ja int men tror de e nr-10 "suupido" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg