north_star Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 nån som vet om naruto spelen finns på svenska och isåfall var man kan köpa på internet eller butik i skåne?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 så vitt jag vet så finns dem knappt på engelska... och nej de finns inte på svenska och kommer nog aldrig att komma på svenska Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Kommer knappast komma ut på engelska heller för den delen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 jo jag tror att nåt spel kommer till gamecube i USA snart, dock inte säker, men skulle vara rätt passande då dem sänder Naruto på Cartoon network där nu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Naruto spelen lär med stor säkerhet hitta till USA så småningom. Europa däremot är en helt annan femma, och att isåfall hoppas på en svensk översättning är nog att önska lite för mycket. Det är bara att importera på via LikSang eller PlayAsia Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 fast om dom kommer till USA kan man ju importera den engelska verisonen därifrån, om man inte fattar japanska, som jag ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg