Davidlolbarn Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Detta är en night elf som ja har gjort:) det var den enda bilden ja kände för att visa er just nu:D men det kommer fler. Ja ska också sätta upp min serie här men ja har inte kommit så långt på den än. :S Men kolla in min night elf: http://www.freewebs.com/djungel_fralla/bild1.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fighter Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 oohhhh...du har förbättrat dig mycket... XD XD det e nice XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Tack:3 Har du sett mina bilder för?? lr vad mena du?:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 mycket snyggt..helt otroligt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 Mycket snygg skuggning! Hoppas man får se mer av dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Ja, den är jättefin! Men eftersom den är så bra kommer jag ge den lite kritik också, för att du ska kunna bli bäst! ;) Lite glans i håret skulle sitta fint, och de områden du har fyllt i med svart bårde ha gjorts bättre. (utom håret som bara får lite liv av att vara lite ojämnt) Vissa linjer ser också lite hackiga ut. Bläck är livsfarligt, och jag kan inte använda det så jag borde inte säga något, men jag gör det ändå :) Hur som helst gillar jag detaljerna, skuggningen och ögonen väldans mycket, hoppas få se mer från dig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Jo du har så rätt:) Men ja tänkte att kanske håret inte skulle vara så blankt. vet inte varför:P Tack för Hjälpen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 O Fyfan. det är så man nästan blir kär! ^^ Kommer inte ihåg om jag gav någon kritik när du visade den när den inte var scannad. hursomhelst. Mycket snyggt kan jag bara säga. ;) Också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Tack så Mkt :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg