Japs Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Tänkte lägga upp några koncept bilder. Ber om ursäkt för att några av teckningarna är lite sämre än normalt, vänjer mig långsamt till WACOMen. Detta är bara konceptskisser och inte riktiga bilder. Utan mer nåt som jag gjort för att få en bra bild av vad jag vill åstadkomma med karaktären i fråga. hade tänkt lägga upp mer bilder men scannern krånglar. TT,TT Verktyg: Wacom, PS _________________ Verktyg: Wacom, PS _________________ Verktyg: Wacom, PS _________________ Verktyg: Wacom, PS _________________ Verktyg: Wacom, PS _________________ Verktyg: Tecknad med blyerts och tuschad, skuggad i PS med Wacom Den sista bilden hör inte till de andra, den är från ett annat projekt. Kommentera gärna ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Jag tycker att allt ser snyggt ut, min favorit är nog bild nr2. Den sista som du skrev att den inte hörde dit gillar jag också starkt. Bra jobbat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Sjukt snygga bilder, speciellt den sista! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 bättre version av näst sista bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Den sista var sjukt snygg! Man njuter. Resten såg också bra ut, men jag fattar inte alls vad det är på den bilden som du postade i större version ovan :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 det är en snabbskiss som jag gjorde för att planera en bild. det till vänster kommer bli hus, det som överlappar dom i övre delen är var jag tänkt placera en titel. men skrev inte ut själva texten eftersom jag ville se hur det skulle passa först. Tänkte att folk skulle koncentrera sig på snubben, eftersom resten är väldigt... abstrakt än så länge. -,- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg