forehead Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 En viss person har under en period bettet sig dåligt på forumet, och det har nu lett till att han blivit bannad - alla kan nog gissa vem det är. Personen i fråga ger dock inte upp, omogen som han är har han bestämt sig för att käfta emot så mycket han kan. Han byter ip, skapar nya användare och skriver massa skräp. Resultatet av detta är, förutom att han slösar otroligt mycket tid på att vara jobbig, att moderatorerna bannar användare och tar bort massa inlägg (de som har gamla konton behöver inte oroa sig för att bli träffad). Vi vill att ni är uppmärksamma och gärna meddelar oss ifall ni ser något misstänksamt, och att ni även totalignorerar vad ni tror kan vara hans verk. Vi ursäktar för röran och hoppas ni har överseende. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Det är bra att ni håller efter trollen och inte låter dem förvandla anime.se till ett Lunarstorm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Woah , Wanted Korinthian. Time to Bounty Hunt :3 Äntligen får man en chans att vara hjälpsamm ^^ Förresten , vad sägs om att lägga till "Varna" knappen som brukar finnas brevid citera? Då kan man skicka iväg ett aoutomatiskt PM till en moderator (tror jag , alldrig testat) och dem kan titta vad man varnade användaren för ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zapphodd Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 bra att ni bannar de som inte sköter sig !!!!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 bra att ni bannar de som inte sköter sig !!!!! ;) Ja, mycket! Det är synd att någon ska behöva bete sig så illa att han/hon blir bannad, men är det så så gör ni rätt och jag tror att hela forumet kommer ha överseende med det p ga att det är vör vår skull, mer eller mindre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 jag måste väl erkänna att jag inte direkt var jätte trevlig mot personen ifråga... men jag pallad inte med den mer... Men som sagt, för forumet ska vara så trevligt så möjligt och öppet för alla, måste dessa bråkstakar bannas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 så vadå, vad har han gjort?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Korinthian hade uppfört sig dåligt under en lång period och tog sig inte för att hoppa på personer i "argumentationer". När han fick en tillfällig bann kom han med hotelser och motarbete och den blev då direkt permanent. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Då kan man skicka iväg ett aoutomatiskt PM till en moderator (tror jag , alldrig testat) och dem kan titta vad man varnade användaren för ^^Låter rätt onödigt med tanke på att anime.se är ett relativt spamm-fritt forum till skillnad från exempelvis Lunarstorm.Sen skulle det inte heller förvåna mig om en spammer använder funktionen i fråga som ett "vapen". Dessutom är det lika bra att ge en full beskrivning på varför man vill göra en moderator uppmärksam på problemet och därmed förtydligar det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Låt han va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Låt han va?Låt Korinthian vara? Eller vem? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet augusti 29, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 Låt han va?Låt Korinthian vara? Eller vem? Låt Yrat vara, bara han ser sanningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Korinthian hade uppfört sig dåligt under en lång period och tog sig inte för att hoppa på personer i "argumentationer". När han fick en tillfällig bann kom han med hotelser och motarbete och den blev då direkt permanent. oh noes, forumet kommer inte vara sig likt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet september 6, 2005 Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 Korinthian hade uppfört sig dåligt under en lång period och tog sig inte för att hoppa på personer i "argumentationer". När han fick en tillfällig bann kom han med hotelser och motarbete och den blev då direkt permanent. oh noes, forumet kommer inte vara sig likt! Oroa er inte, ni har jueh alltid mig att hata. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thursday Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Det finns tillräckligt många forum online dedikerade till poänglösa spamposter och ändlöst omogna debatter - därmed har ni på Anime.se mina lovord då jag hittills inte upplevt att detta tillåts på forumet. Bra jobbat, fortsätt så. Det ska vara stränga regler. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg