joki Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Är det nån som känner till dem? Gå in på deras sida om inte! www.nhess.info.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Vad har sidan med musik att göra? (måste ha missat nåt på sidan) Annars så; Tintin på gurka wtf? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 haha! Nej sidan handlar nog mest om själva bandet och är nog mest på skoj.. hehe.. Men de har väl en gästbok? Kan du inte fråga om de kan lägga upp musik på sidan så att man kan ladda ner? Det vore bra tycker jag. Fasst jag har redan det mesta de har gjort.. Det är dock sårt att få tag på, de är så himla underground..! Men eftersom att jag är bekant med de flesta av medlemmarna så har jag fått musiken på annat sätt..:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Hehe ok ^^ Alltid kul när några man känner på ett eller annat sätt gör nåt kul och lägger upp allt på en sida Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 ja, hehe :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Snart ska man typ kunna ladda hem lite musik från deras hemsida med ny adress... www.nhess.tk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 snart iaf.... =) (Tror jag...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 yay! Jag tror att man kan lada ner därifrån nu..:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg