docster Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Shin Nihon Kikkoks (SNK) kända spelserie King of Fighters ska bli animé, studion som har fått förtroende för projektet är inga mindre än Production I.G som har titlar som FLCL och Golden boy bakom sig. I dagsläget finns det ytterst lite information om produktionen dock så finns det en bild som visar lite av karaktärsdesignen, den finner ni här. - Källa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 coolt man kan ju inte annat än att älska king of fighters spel serien! fast animen blir väl typ Streetfighter... alltså mindre bra :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Äsch. Och jag som inte har spelat King of Fighters-spelen. :/ Nåja, själv hoppas jag att någon bestämmer sig för att göra en anime av Guilty Gear-serien. Handlingen där har en del luckor måste jag säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Har för mig att det redan finns en anime av KOF. 26ep lång och tror den är från 94-95 nån gång och den sändes enbart i japan och nådde som dom flesta animes på den tiden aldrig hit till väst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 soft! Jag älskar KOF och jag ÄLSKAR FLCL!! Iori Yagami (staas det så?) är såååå tuff!! (Och de där bröderna med keps.. vad heter de? Är så tuffa!!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 har inte spelat så mycket av KOF fast det är bra spel, hoppas animen iallafall blir bättre än street fighter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Jag blir nöjd om den blir bättre än Tekken: the motion picture, usch sämre animé får man leta efter... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 det är iofs sant också... tekken var också... mindre bra... en av dem bästa fightingspelsanimeerna jag har sett är nog fatal fury, även om den inte tillhör min topplistan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg