Izzy Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Färglade henne i Open Canvas, har aldrig testat det förut män tänkte att omväxling förnöjer. Jag tror att jag är ganska nöjd för att vara första försöket. Använde mus...som vanligt. Bakgrunden blev kass, men...äh! Länkar till bilden, tror den är för stor annars... http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... _frdig.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Den är snyggt färglagd, tror jag gillar den bättre såhär än skissad. Hon får liksom mer volym nu. Men jag har sett bättre ifrån dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Färgläggning eller lineart? Tja färgläggningen blev ju som den blev med nytt program och allt, men jag tyckte lite om att det blev så kladdigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Är inte detta golden sun lr nått? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Jodå, men hon heter Jenna. Ska föreställa någon sorts fanart... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Mycket snyggare än den ursprungliga skisssen i alla fall. Jag gillar skuggningen i ansiktet och händerna. Färläggningen på kläderna var bra också. Det är bara att benen är för korta och stövlarna som ser knasiga ut. Men det var de redan i skissen, och nu försöker jag ge feedback på färgläggningen mest :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Oj jag glömde nämna det här tidigare för jag kom just på det. Om nu bakgrunden är en eldstorm som det ser ut att vara, borde inte hon vara färglagd med väldigt mörka färger, nästan så att hon var svart? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Skit i bakgrunden... den är skit, slängde dit den på slutet bara för att ha något där. Men det stämer väl som du säger... hehe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Mycket snyggare än den ursprungliga skisssen i alla fall. Jag gillar skuggningen i ansiktet och händerna. Färläggningen på kläderna var bra också. Det är bara att benen är för korta och stövlarna som ser knasiga ut. Men det var de redan i skissen, och nu försöker jag ge feedback på färgläggningen mest :) Benen är inte för korta, jag kollade flera gånger... Fyra lika delar; 1. huvud och axlar 2. överkropp 3. lår 4. smalben och fötter Kan det vara att tröjan är längre än till midjan och lurar ögat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Jag mätte också och jag kan inte få det till att benen är för korta, det kan vara kläderna som spelar ett spratt men mig lurar dem inte. Bilden är faktiskt väldigt anatomiskt korrekt, det är en av dem sakerna som Izzy är väldigt bra på faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Meeh...anatomi is the shit... >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 ja , som tomatpurén i köttfärssåsen (gillar köttäfärssås =D) Vem vill ha en betti-spaggeti som man ritade när man var två? >:D Anatomi is teh shit Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Det är nog kläderna, tror på att era uträkningar stämmer. :P Av någon anledning så tycker jag att knäna är precis "innan" där kjolen slutar... vet inte varför men det är nog det som ställer till det. Sen beror det ganska mycket på hur realistiskt ens anatomiska modell är som man använder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Jag har inga linjer, streck, cirklar, mått....annat skit, jag bara går på så det ser okej ut. Just denna blev de "vanliga" fyra delarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg