docster Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Datum för kommande konvent/evenemang Om det fattas någon konvent/evenemang i listan, skriv det då i den här tråden. Kalender Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Jag har inga konvent att skriva in, jag vill bara säga att detta är en riiiktigt bra tråd, äntligen kan man ha koll på alla konvent ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Det är iofs inget konvent, men det japanska visual kei bandet BLOOD spelar i Stockholm den 19 augusti. Kan ju vara av intresse för några här :) http://www.raisondetre.se/blood för mer info Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Det är iofs inget konvent, men det japanska visual kei bandet BLOOD spelar i Stockholm den 19 augusti. Kan ju vara av intresse för några här :) http://www.raisondetre.se/blood för mer info Jättebra! Lägger till den med (räknas till evenemang) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Lagt till UppCon: 05 i listan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Uppdaterat listan med animévisningar i Halmstad och evenemangen under ung08. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Westcon är flyttat till januari! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Westcon är flyttat till januari!Done. Något satt datum? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Done. Något satt datum? De kommer, så lugna ner dig... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Done. Något satt datum? De kommer, så lugna ner dig... :P Aight Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Jag har gjort en almän kalender för allt vi svenskar behöver på mitt forum, jag undrar om jag kan lägga in den någonstans? [Kalender] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Jag har gjort en almän kalender för allt vi svenskar behöver på mitt forum, jag undrar om jag kan lägga in den någonstans? [Kalender] Ser fint ut ^^ det enda som är lite förvirrande är "Övrigt" i fetstil. Inte ens månaderna har fetstil, och sen kommer "Övrigt" in och syns bäst. Det är också oklart vad som menas med "Övrigt", vore bättre att man bara tog bort det, eller skrev något i stil med "Ej satta datum". Skapa en tråd i "Allmänt" så klistrar jag den. Sen kan du editera posten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Ser fint ut ^^ det enda som är lite förvirrande är "Övrigt" i fetstil. Inte ens månaderna har fetstil, och sen kommer "Övrigt" in och syns bäst. Det är också oklart vad som menas med "Övrigt", vore bättre att man bara tog bort det, eller skrev något i stil med "Ej satta datum". Skapa en tråd i "Allmänt" så klistrar jag den. Sen kan du editera posten. Jag fixar till den då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Länken i topposten går inte till var jag skulle kalla något kalendarium... snarare en personlig blogg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Länken i topposten går inte till var jag skulle kalla något kalendarium... snarare en personlig blogg. Har ändrat det nu, hmm verkar som någon har spelat mig ett spratt :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 Kanske bättre att du tar tag i den kalendern igen, har jag ska fullt upp med mitt konvent och egen sida så jag kan inte fixa med den större kalendern... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg