joki Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Tjenare! Jag är rätt ny på forumet här men, är det nån mer än jag som har en egen hemsida? Här är min www.jmanga.webb.se Där finns forum och gästbok och nyheter och grejjer! Men gå gärna med på forumet eller skriv i gästboken! ---Vad är din sida?--- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 hehe.. jag har en..en gammal..som behöver uppdateras..och allmänt fixas till.. http://81.226.200.98/ ikkari.hjolug.org funkar inte just nu för tillfället för jag har bytt ip och har inte orkat att fixa till det..men men.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Bra att veta: För himla många färger. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasu Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Bra att veta: För himla många färger. K. Du är så otroligt cool när du skriver ditt lilla "K." sådär efter varje post överallt =3 <3. :sleep:. ontopic: http://www.ddrsverige.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 jag tycker den var snygg, Ikkari! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Du är så otroligt cool när du skriver ditt lilla "K." sådär efter varje post överallt Det är förstås inte lika vackert som en tre raders signatur i regnbågens alla färger, men jag försöker. Korinthian Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Nu startar vi inte bråk med Korinthian här, om ni nu så gärna vill bråka så kan ni ju faktiskt skapa en tråd i lekparken som heter "aggressions-tråden" eller något liknande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Nu startar vi inte bråk med Korinthian här, om ni nu så gärna vill bråka så kan ni ju faktiskt skapa en tråd i lekparken som heter "aggressions-tråden" eller något liknande. hehe, är du medlem på Gaiaonline? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Korinthian såg faktiskt snyggt ut i många färger ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 jag tycker den var snygg, Ikkari! hmm..tack...tror jag.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Min hemsida är http://www.innehallslos.tk. Jag vet att å, ä och ö inte fungerar.. Men vet inte hur jag skall göra för att få det att fungera. Om någon kan, så hjälp mig gärna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Tyvärr så vet jag inte riktigt om jag kan svara på din fråga om bokstäverna.. skriv om allt med åä och ö kanske? (funkar nog iof. inte men men) hur har du förresten gjort din sida? ------------------------- www.jmanga.webb.se ------------------------- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 http://rei.evangelion.se/ min fina hemsida.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 http://www.anime.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Tyvärr så vet jag inte riktigt om jag kan svara på din fråga om bokstäverna.. skriv om allt med åä och ö kanske? (funkar nog iof. inte men men) hur har du förresten gjort din sida?------------------------- www.jmanga.webb.se ------------------------- Ne, fungerar inte. Jag har gjort min sida i Dreamweaver MX, vadå då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Det kanske inte hör till änmet, men vet någon nån bra sida där man kan skapa en hemsida.. Eller hur man ska säga... u.u' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Zaphod skrev: Ne, fungerar inte. Jag har gjort min sida i Dreamweaver MX, vadå då? _________________ http://www.innehallslos.tk åh! coolt! Jag hörde talas om det dära dreamweaver (?) igår faktiskt! Men hur får man tag på det? (synd att det inte funkade med bokstäverna... :( ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Det kanske inte hör till änmet, men vet någon nån bra sida där man kan skapa en hemsida..Eller hur man ska säga... u.u' asså... Nu blir du säkert sur men.. Freewebs? (Nybörjar program men kul! Min sida är gjord där! www.jmanga.webb.se) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 åh! coolt! Jag hörde talas om det dära dreamweaver (?) igår faktiskt! Men hur får man tag på det? (synd att det inte funkade med bokstäverna... :( ) Tror det har med servern och å, ä och ö. Jag fick min licens via skolan, annars är det väl bara att köpa på en affär, eller googla rätt på en. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 åh! coolt! Jag hörde talas om det dära dreamweaver (?) igår faktiskt! Men hur får man tag på det? (synd att det inte funkade med bokstäverna... :( ) Tror det har med servern och å, ä och ö. Jag fick min licens via skolan, annars är det väl bara att köpa på en affär, eller googla rätt på en. ok! Tack.. Jag hittade den på downloads.com.. Fasst det är väl olagligt att ladda ner därifrån? (ELLER?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 ok! Tack.. Jag hittade den på downloads.com.. Fasst det är väl olagligt att ladda ner därifrån? (ELLER?) Nej det är inte olagligt dock så är det inte hela programmet utan bara ett smakprov du kan använda i x antal dagar (30 dagar kanske). Hela programmet går på runt 5000 kr om jag inte missminner mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Det brukar väl stå: Free to try X to buy eller nåt sånt? Om det är nåt som kostar vill säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 http://rich.gouranga.se/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 cool sida Rich!! yeah! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 www.filmer.foo.se HEHEHE FILM FILM FILM! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg