nolem Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 Någon som har sett animen? Själv har jag bara spelat spelet på ps2 (2an) och det var helt ok. Tänkte om det är värt att titta på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 serien har jag inte sett (dolores, I) men filmen har jag sett och den är värd att ses... inträffar precis innan Zoe (ettan) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Bison_ Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 OVAn var överraskande bra (kan iofs bero på att förhoppningarna var låga) och helt okej i mitt tycke. Serien har jag inte heller sett men av det jag hört ska den inte vara något att hänga i granen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet augusti 5, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2005 Har sett serien, och den är helt okej, lite olika många mech serier iom att den tar upp familje relationer mer, och har mindre fight scener än många jag sett. Helt klart värd att se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 5, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2005 Har dem två första dvd'erna av Dolores, i hemma och den är faktiskt riktigt bra, för övrigt skulle jag vilja skriva samma som Lasse skrev: lite olika många mech serier iom att den tar upp familje relationer mer, och har mindre fight scener än många jag sett.Helt klart värd att se. Jag har spelat båda spelen till PS2 och dem är helt klart värda att rekommendera! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nolem Skrivet augusti 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Japp. Jag har spelat 2:an en hel del som sagt och det är riktigt nice. Fast detta låter ju rätt ok, blir att kolla lite närmare på animen som är släppt med då. Tack för svaren Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg