Inkstaine Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 En Akihabara-nisse som jag har på listan skickade den här väldigt underhållande musikvideon med klipp från Metal Gear Solid 2. Sången heter "Sakuranbo Kiss" och är introt till ett Erospel (Hentaispel). Berusad på låten beslöt jag mig för att svensktexta den, och här är resultatet: http://web.comhem.se/~u73901819/snake_kiss.zip Jag vet inte om det är några som sett den förut, men jag kan garantera att Metal Gear-fantaster och yaoiälskare blir tillfredställda (På ett och annat sätt ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 uhm, länken är bruten även om man klipper ut den o klistrar in igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet augusti 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 Näe, för mig funkar det. Prova igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 Det där var... Jag finner inte ord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 Ahhr... Den var... Speciell Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 Jag kan inte se den! Länken funkar inte för mig TT_TT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 Samma för mig. Kan alltså inte heller se den. Hm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Parn Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 Haha, den var rolig. ^^ För er som inte får det att fungera. Har ni verkligen kopierat hela länken? Altså även " Metal Gear - Snake kiss BIG BOSS da mon [sVENSK UNDERTEXT].avi" som inte visas som länktext i forumet eftersom det finns mellanrum mellan orden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makos Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 Hehe, sjukt kul. Låten satte sig i huvudet också. "Älska, älska, älska... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Helflum och störtskön. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Samma för mig. Kan alltså inte heller se den. Hm. ni ska ha texten bakom url med Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 den här musikvideon är riktigt kul(bra låt också) bra översättning Inkstaine :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 det var en speciell upplevelse att se den... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 jag...jag känner mig lite lyckligare, världen har blivit en bättre plats. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet augusti 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 "Sanningen är..." "Att jag alltid har tyckt om dig." "Detta får bli en hemlis." *YAY* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 Underbart! xD Är inte låten från någon DDR-mix förresten? Eller är det bara jag som spelat en inofficiell Animemix? Hrm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet augusti 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Låten är introt till ett Hentaispel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet augusti 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Nu har jag fixat så ni bara behöver klicka på länken för att ladda ner. Det var en aning otympligt förut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Haha, Wunderbar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Den var helt sjukt klockren ju! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 Haha, rolig var den iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 "Sanningen är...""Att jag alltid har tyckt om dig." "Detta får bli en hemlis." *YAY* B) David och Otacon är kära ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasu Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Underbart! xD Är inte låten från någon DDR-mix förresten? Eller är det bara jag som spelat en inofficiell Animemix? Hrm. Den finns i Keyboard Megapack.. För de som spelar på, ja, keyboard. Jag tror du hört den där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 27, 2005 Anmäl Share Skrivet november 27, 2005 länken funkar inte T.T det värkar som du/någon har tagit bort filen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg