ladello Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 kan man inte beställa hem samma bok som man använder för att lära sig japanska som man har på högskolan? finns det nån bra bok som inte är så dyr? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 Jag kan slå vad om att det går att hitta allt du behöver helt gratis på internet. Det gäller bara att sträcka ut handen och plocka. (hur poetisk är jag på en skala?) K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ladello Skrivet augusti 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 jo det går det nog, men jag vill inte sitta med hopp plock från 300 olika ställen, jag vill ha allt bra, fint, o sammlat från en pålitlig källa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 Just nu så lär jag mig japanska på cd-rom från Academica ( www.academica.se ) och tycker att lärosättet är suveränt, enda jobbiga är att lista ut varför vissa ord och meningar hänger med samma bild, men med olika betydelser. Tex: ofta förekom det meningar med wa, ga och no som inte visades tidigare med samma bild och detta är något man bör vara uppmärksam på, men för övrigt så är det helt ok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg