Mustela Skrivet september 1, 2005 Anmäl Share Skrivet september 1, 2005 Det visste jag, jag bara undrade om du saknade /loli? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet september 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 1, 2005 Inte särskilt mycket jag hänger mest runt i flash arkivet. samt i anime delen :P annars så håller jag inte på så mycket. Men när man va helt grön på 4chan så visste man inte förrens man sett det :P. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
meowmeow Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 4chan funkar i princip ALDRIG för mig. Märkligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet september 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Får du "banned.php" kunde inte hittas? Eller är den bara seg? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet september 23, 2005 Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 försvinner 4chan så gör den det :P kommer säkerligen att återlivas för miljonte gången inom ett par månader XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 23, 2005 Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 försvinner 4chan så gör den det :P kommer säkerligen att återlivas för miljonte gången inom ett par månader XD Sant! Det brukar bli så och det är jag glad för :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet september 24, 2005 Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 hehe :P finns mycket roligt att finna på 4chan XD som typ cross dressande killar i /cm lol :P det är kul Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 24, 2005 Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 /f/ ftw! och /h/ för den delen ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet september 24, 2005 Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 /a/ /e/ /h/ /t/ /m/ /o/ /g/ /w/ /wg/ /v/ /cm/ /b/ /hr/ FTW. :P Har typ hängt på 4chan sen 10/09/03(ja, jag var där när de fortfarande hade /l/ och guro-delen :) ). Använder mig utav nicket Gogo, men har nog inte alltid gjort det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet september 24, 2005 Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 Någon på detta forum kanske gjort en flash och lagt upp nångång? skulle va kul o veta eftersom jag ser en del svenska flashar ibland =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 Han trodde väl att fyrahundra "Einstein" skulle sitta där och skriva om kvantfysik. världen måste vara jobbig att leva i för dig om allt antingen är svart eller vitt... vad jag menar är att inläggen skulle kunna ha en mycket högre kvalitet och inte att man ska diskutera kvantfysik... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 tja man ser ju typ stup i kvarten "zomgs age for great justice" och gud vet vad :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg