SpiXx Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Jag gissar att några säkert vet vad detta är för sida, det jag undrar är om det finns någon svensk sida med samma funktion osv? Länkar skulle vara uppskattade... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 om inget annat kan krunaldo ta och göra en..=) så 4chan räker inte till..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Vem betalar bandbredden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Vem betalar bandbredden? ah...bra fråga.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Vem betalar bandbredden? Jag ställer upp och sponsrar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet augusti 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 mm vill se en helsvensk sådan sida... jag har självklart lekt lite med scriptet fast endast med det som inte kräver mysql Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 4chan duger bra för mig :p det skulle säkert endå bara sluta med att sidan la ner p.g.a för få användare och/eller så skulle den bli full av massa italienare (piratebay) :p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 OM det blir av så måste det finnas ett board motsvarande /b - Random. Det är 4chans själ :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 Kan köra iichan stil annars och låta folk hosta deras egna boards ifall de behöver dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet augusti 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 Nah, med B så har de väll egna scripts eller? som visar upp random från deras andra boards? som sagt jag har scripten men ogillar säkerheten för jag förstår mig icke på banning och andra admin saker, samt att mitt hotell inte har installerat image magick än :P + att jag absolut inte har bandbredd (dessutom har sidan ändå inga besökare :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 4chan är ändå så värdelöst, vem skulle vilja ha ett till?? aja bara min åsikt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 4chan är ändå så värdelöst, vem skulle vilja ha ett till?? aja bara min åsikt... Värdelöst? På vilket sätt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 4chan är ändå så värdelöst, vem skulle vilja ha ett till?? aja bara min åsikt... Värdelöst? På vilket sätt? tja det är oöverskådligt, går inte att regga sig i en databas, allmänt ful layout, 90% av det som postas är skit... annars så fungerar det väl... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 90% av det som postas är skit... Ja? Det är ju det som är poängen. Vad trodde du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
~- Alucard -~ Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Han trodde väl att fyrahundra "Einstein" skulle sitta där och skriva om kvantfysik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 vissa förstår inte det viktiga med internet :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 *Ähum* Här känner man sig som en gröngöling... vad ÄR 4chan för något? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 *Ähum* Här känner man sig som en gröngöling... vad ÄR 4chan för något? http://www.4chan.org/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 *Ähum* Här känner man sig som en gröngöling... vad ÄR 4chan för något? Det är som ett forum, fast istället för inlägg med innehåll så postar man bilder istället för att visa upp för andra. I bästa fall får man saftiga kommentarer. (Jag grämer mig över att jag inte kan posta på japanska 2Chan. Man måste ha en japansk IP-adress för det ändamålet) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 4chan /b/ är en stor del av mitt liv. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 DONATE 2 4CHAN Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 4chan /b/ är en stor del av mitt liv. <3 Så det ska va' :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet augusti 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 hehe, hur länge har ni hållit på med 4chan, jag har varit med i snart ett år. men det verkar tyvärr som de snart dör igen. Tråkigt värre med andra ord... :( Minns tom när not4chan var kvar... för er som undrar... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 1, 2005 Anmäl Share Skrivet september 1, 2005 hehe, hur länge har ni hållit på med 4chan, jag har varit med i snart ett år. men det verkar tyvärr som de snart dör igen. Tråkigt värre med andra ord... :( Minns tom när not4chan var kvar... för er som undrar... :P Vad i!? /loli ? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet september 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 1, 2005 Visste du inte att not4chan var en del av 4chan??? det fanns länkar men numera är de borta (var nog för att not4chan drog till sig troll i mängder) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg