docster Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 NärCon är en animé/spelkonvent som hålls i Örebro 5-7 augusti. Om du inte har anmält att du ska komma i förväg så kan du anmäla dig på plats och för 150 kr få tillgång till hela konventen. NärCon har ett fullspäckat konventschema som innehåller rollspel, cosplay, animévisning, datorspel, amv-tävling m.m. Låter det intressant? Surfa in på deras hemsida för mer information. - Närcon 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Låter underbart :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 Är det några här som ska dit? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 jag tror jag ska dit. bor ju i örebro så det är ju lättilgängligt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 Det blir nördspel för hela slanten! Se tråden under "spel". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 Jag ska dit :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 De har lagt upp bilder här: http://narcon.sverok.net/2005/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg