Skatan Milla Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 Hon, den onämnbara, har invaderat våra butiker igen. Vågar du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Jag förstår inte varför folk använder den boken när det finns så många manga/anime- tecknare som är så mycket bättre? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Håller med... u.u Min kompis beställde en sån bok,och nu tror typ alla av mina komipsar att manga ska se ut så, och inte på något somhelst annat sätt... -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Vad naiv man måste va för att köpa den där xP Katy Cope bör cencureras på internet , det är en skam att så många tror att dem kan rita när dem bara köpt en "så här ritar du Dragon Ball" bok fast nu med massa manga figurer av Katty Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 hon ligger nog med producenten lr redaktören lr nått sådant! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Senaste nytt, Katy Coope är endast 16, men har ändå bemästrat den elganta konsten som kallas för manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 oj , hjälp jag är 11 och kan rita manga :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Jag är tretton och kan teckna manga.... u.u Vilken nyhet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Men har ni gett ut en bok som skall hjälpa folk att kunna rita manga? Som dessutom har sålt bra. Av någon mystisk anledning. Jag tror på zaffe's teori. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Moi aussi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Jaaa, det är väl den enda förklaringen... -.-' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Shaman kan du översätta Japanopet till mig? Kan intew Japanska -.-;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Shaman kan du översätta Japanopet till mig? Kan intew Japanska -.-;; Japanska? Nähähä :P Det där var franska XD Edit: Som för övrigt betyder "Jag också" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 franska , japanska its all the same. Språk jag inte kan >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Att den säljer så bra kan ju bero på att den är väldigt billigt jämfört med de andra böckerna som kostade runt 150-250 kr styck. Förklarar dock inte hur de blev publicerade från första början. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 hon ligger nog med producenten lr redaktören lr nått sådant! Hahaha. XD Vilken bra teori. xP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 funderat på att göra en egen how to draw bok (o försöka få publicerad) men har hållt tillbaka av den enkla anledningen att alla noobs som läst coop's bok verkar få hennes tecknar stil! vill inte se varenda svensk mangatecknare ha zaffestil på sina bilder i framtiden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Det som alla tar efter och som är lite utmärkande är väl ögonen, jag har svårt att tro att någon nybörjare ens kommer i närheten av att teckna lika bra som du. Dessutom misslyckas de med din stil kommer de tvingas skapa en egen och då har väl alla uppnått sitt mål... Fast man vet ju aldrig förstås... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 köp den inte om man ska köpa någon LÄR DEJ MANGA bok så ska författaren vara japansk hon som skrev den e as kass Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 Seriöst... jag har bara sett omslagen men det räcker, JAG kan inte teckna någon manga, men jag tycker åtminstone inte att om HON kan ge ut en bok så kan väl i princip vem som helst göra det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg