Izzy Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 Min lilla älskling bad mig rita en ros till honom så jag gjorde det. Jag tycker om den, fast bladen blev lite skumma... http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/ros.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 tycker att den är helt okej..iofs är jag nyvaken och ser och tänkter inte som en normal människa..ne men den är ju mycket fin.=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 du skojjar... tycker den e uber :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Den är ju jättesnygg! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Riktigt vacker :D men en sak...är inte stjälken väldigt tjock? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Nej, det är bara jag som har kapat bilden så ett av bladen ser ut som om det vore stjälken... Men kul att ni gillar det! Fast det inte ens är i närheten av någon mangastil (vad det nu är jag tecknar, inte manga i alla fall) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Ja nu ser jag när du nämner det ^.^ nu är den felfri :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 O_O Jättevacker! Proffsigt, bäst. :D Den är helt underbar. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 what she say´d Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Tack så hemskt mycket! Andra gången jag på allvar försöker teckna en ros och det har ju uppenbarligen gått bra då? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 Jag kan försäkra att det lcykades! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Oh My good, it's a rose o: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_Girl Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Den var fin ;) önskar att jag kunde måla så bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Zelda_Girl: det är du inte ensam om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Haha, tackar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg