Izzy Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Eller något i den stilen... Statyer från "The Lighthouses", här är bilderna jag använde: Jag vill inte ha kommentarer på händer och fötter om det inte är positiva eller hjälpsamma sådana. Inte heller på ansiktena som ser bajs ut. Jag är inte värst nöjd, vilket jag generellt brukar vara. Men...kommentera! http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/mercury_godess.jpg http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/jupiter_godess.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Jag tycker de var väldigt fina bilder, speciellt den första. Händerna ser helt okej ut. Vad gäller anatomiska fel, så är den högra ljumsken på den andra bilden "felvänd". Sen ser armarna på samma bild ser lite för kraftiga ut för henne. Men din spelsmak är det inget fel på ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Jag förstår nog inte riktigt hur du menar med felvänd, men jag ser att det är fel. Liksom armarna, tänkte inte på det förren du sa det... Men visst är Golden Sun ett av de absolut bästa spelen! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Jag håller med Mustela fullt ut :) och jag håller även med om att Golden Sun 1 och 2 hör till några av dem bästa GBA spelen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Jag förstår nog inte riktigt hur du menar med felvänd, men jag ser att det är fel. Liksom armarna, tänkte inte på det förren du sa det... Men visst är Golden Sun ett av de absolut bästa spelen! :D Något sånt här ska det vara. Dock så är jag inte någon expert på kvinnokroppen så det kan vara ganska fel det med :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Aaaah! Nu fattar jag! Tack så mycket, jag ska genast ändra. Även om jag inte riktigt gillar dem nu hade jag tänkt färglägga dem och ev. göra de båda andra statyerna, om det finns något intresse? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Wooho! Golden Sun fanart! Wooho! Lite naket! :D Riktigt riktigt snygga bilder! Båda är otroligt fina! Kan knapt hitta några fel (föruton det mustela nämnde) Snyggt jobbat! Behöver jag säga att jag gillar GoldenSun spelen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 jag vill också kunna måla så... nice work btw :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Hehe, de var tydligen inte fullt så hemska som jag tyckte, inte om man får tro er... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Båda var super duper snygga ;D men gillade den första bäst, gillade kläderna och håret speciellt mkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 wow, här fanns det ju mer fina bilder på Goldensun ju. ;) Första bilden är helt i en klass för sig. Proffsigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Jag gillar Mercury Godess mest, troligen för att den har mest detaljer. Vilket inte är så svårt att förstå när den andra är naken ^^; Men båda var snygga. Har inga fel att tillägga som inte redan sagts. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Är du ute efter detaljer blir väl inte valet så svårt nej... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 Ooh, Golden Sun! Älska.. >X3 Dina bilder är jättesnygga. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg