SkuttyWan Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Hej allihopa! Just nu pågår vänskapskonventet forecon i Göteborg, vi är elva deltagare varav en är tjej (dvs. jag) och resten är killar. Deltagande personer är: SkuttyWan, krunaldo, forehead, Kasu, MrFantasy, ikkari, grunt, Mogger, cainz, LundaN och kaptejn. OCH VI HAR SEX!!!1111oneoneeleven PS. Jag sover under samma täcke som Kasu. PS2. Vi sover i samma rum som krunaldo, MrFantasy och ikkari PS3. Måste gå nu PS4. Kasu vinkar åt mig PS5. Hejdå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 haha det låter som Krunaldo det :D stackars dig xP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Jag tycker du ska ge Krunaldo smisk för att han sa åt dig att posta i fel forum ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet juli 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Ja fast han är ganska gosig ibland ändå... Och det var jag som postade fel forum, inte krun som bad mig om det XP Yeah! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 wohoo...det va roligt...mer besök på sfbok...=) handlat mycket manga den här månaden med..typ 1700kr. 1000 bara under forecon..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 OCH VI HAR SEX!!!1111oneoneeleven Du och tio killar? Jahaja... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 finns det folk som gillar ha sex med hönor så finns det säkert folk som gillar extremt gruppsex :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 vad hände med grunts serie?? den måste ju komma upp..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Det är forehead som har den : ), men det var ett trevligt konvent, trots att skutty insisterade på att gå runt naken och tafsa på en hela tiden... vissa människor har verkligen inga gränser... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 Det är forehead som har den : ), men det var ett trevligt konvent, trots att skutty insisterade på att gå runt naken och tafsa på en hela tiden... vissa människor har verkligen inga gränser... det va la ändå mer åt andra hållet..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 Det är forehead som har den : ), men det var ett trevligt konvent, trots att skutty insisterade på att gå runt naken och tafsa på en hela tiden... vissa människor har verkligen inga gränser... det va la ändå mer åt andra hållet..=) Du kommer alltid vara min första SK ikkari. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 Det är forehead som har den : ), men det var ett trevligt konvent, trots att skutty insisterade på att gå runt naken och tafsa på en hela tiden... vissa människor har verkligen inga gränser... det va la ändå mer åt andra hållet..=) Du kommer alltid vara min första SK ikkari. hehe.. självklart.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet juli 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Jag tänker inte ens kommentera alla anklagelser mot mig :|| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Har du något val xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg