Mr Mustachio Skrivet maj 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Vad säger du?.. Pippi äger ju det mesta ;) Ja, jag är nog kanske bara avundsjuk. Hon är iallafall bättre än den där monstruösa lilla tjockisen med proppeller i ryggen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Vad säger du?.. Pippi äger ju det mesta ;) Ja, jag är nog kanske bara avundsjuk. Hon är iallafall bättre än den där monstruösa lilla tjockisen med proppeller i ryggen :) Ha, jo det har du helt rätt i.. Han är inte bara irreterande utan också ful :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Hmm... skulle vara kul att se honom mot AA-gun.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirusEt Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Eeey! Mobba ente Världens Bästa Karlsson! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 "TjoCkiS TjoCKiS" nanANNANa Orka =) Nämen hon rosa håriga i Stellvia... Att hon var svensk hade jag INGEN aning om alltså. Det var iofs lite roligt, men hon är långt ifrån svensk i sitt beteende. Förutom att hon är väldigt "hidden" kanske. IKEA - KÖTTBULLAR - SVENSKT. :D:D:D:D - STÖRST I USA. IKEA är så jävla stort i USA så det är sjukt asså. När min syrra ska dra ditt så måste hon åka så förbannat tidigt för att det över huvudtaget ska gå att tränga sig fram lite i varuhuset. Rätt coOlt. Inte konstigt att Ingmar Kamprad är riktast i världen =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet maj 24, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2004 Det nämndes att mål vakten i Wild Striker hade en svensk mamma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg