Davidlolbarn Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Desutom så var det ju inget fel det klart man inte ser knäskålen på vänstra benet om han har benet utsträkt ja tror han som påpeka din bild var en NOOB på Konst ! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Oh han där shakes lr vad han hette han är ju helt uppstoppad! ja tror han kanske skojjar med dig:P han vet la inte vad din Ninja har för fighting stil och hur snabb han är..lr? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 edit: Dessutom så vill jag påpeka en sak Shakes: det är en bild, du vet inte hur LittleLenore tänkt sig vad som hände innan och vad som händer efter. Det är trots allt hon som ritat den så hon bestämmer även hur teckningen ska se ut. jag hoppas ni förstår att mina kommentarer är strikt från ett kamsportsperspektiv, och jag förväntar mig inte att folk som inte håller på med det ska kunna se såna saker... det jag ville göra var att uppmärksamma henne om de saker som jag såg, eftersom det var sånt som stack mig i ögat... inget fel med själva utförandet dock... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Jo, misstänkte det. Men sen tänkte jag också att alla håller inte koll på kampsport och alla dess tekniker o.s.v. Men det var inte menat som ett påhopp eller liknande! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet september 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 F*n snackar du om egentligen? O___O' Okej okej! Jag hajade att du var nån proffisig sak på kampsport! MEN HUR I TUSAN VET DU VILKEN KAMPSPORT DOM ANVÄNDER?! Om dom ens använder kampsport - NEJ! Hur vet du hur snabba dom är dessutom?.. : D Nåja, skit samma..... u.u' *Tänker säga en sak men håller mun* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 8, 2005 Anmäl Share Skrivet september 8, 2005 Spela roll vad folk tycker, de flesta av världens officiella så kallade "konstverk" är bara skit tycker jag. Om du själv ser vad som är fel innan du lägger upp den, ja då har du ju ett val, ville du rätta till det, nej det ville du inte. Då har du fortfarande sett vad som var fel och kan tänka på det nästa gång ;) Jag gjorde något som jag tyckte var skitsnyggt igår, men sen kunde jag inte göra det igen, då har jag något att sikta på. Sen så sparar jag ofta mina gamla "snygga" teckningar (Sånna som jag tycker att det är värt att spara eftersom jag gjort något bra istället för att bara träna), och någon månad senare så tar jag fram den, jämnför med vad jag har på skrivbordet, och så går papperet i soppburken. XD Du kommer att bli bättre, det blir alla som försöker, det handlar bara om hur länge man försöker. Ge det fler chanser och posta mer, ibland så är det bra att bli överaskad över att hitta en teckning som man glömt bort, då ser man den istället för att titta på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 F*n snackar du om egentligen? O___O'Okej okej! Jag hajade att du var nån proffisig sak på kampsport! MEN HUR I TUSAN VET DU VILKEN KAMPSPORT DOM ANVÄNDER?! Om dom ens använder kampsport - NEJ! Hur vet du hur snabba dom är dessutom?.. : D Nåja, skit samma..... u.u' *Tänker säga en sak men håller mun* ...Det var precis det ja sa.. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg