Cupcakeillon Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 http://www.tinypic.com/view/?pic=9h4bop Där är bilden! ^^' Jag har ingen scanner så jag fick ta bild på den med digital kameran så det är därför som den blev lite mörk... Jag ritade mig själv och en kompis som ninjor i strid..^^' Säg vad ni tycker! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Jag ser inga direkta fel, snyggt gjort! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet juli 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Jag ser inga direkta fel, snyggt gjort! :) Tackar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Bra och dynamiska poser. Bra detaljer också. Men den högra personens vänsterarm ser för kort ut. Annars var det helt A-Okay! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet juli 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Bra och dynamiska poser. Bra detaljer också. Men den högra personens vänsterarm ser för kort ut. Annars var det helt A-Okay! :D Jo tack..Jag lade märke till det redan när jag ritat klart faktiskt men erhm..*host, host* Jag orkade inte göra nånting åt det ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Jättesnyggt, ser inga stora fel heller.. Väldigt bra detaljerat... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Supersnygg! ^^ Du måste sätta upp fler av dina bilder, annars gör jag det! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet juli 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Supersnygg! ^^Du måste sätta upp fler av dina bilder, annars gör jag det! ;) Tackar tackar! ^^ En fråga: Hur ska du få tag på alla mina bilder? ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet juli 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Jättesnyggt, ser inga stora fel heller.. Väldigt bra detaljerat... :D Tackar! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 hon tar dina bilder i smyg jhu! xD Fin bild ... (bara ja som inte kunde se den) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 Supersnygg! ^^Du måste sätta upp fler av dina bilder, annars gör jag det! ;) Tackar tackar! ^^ En fråga: Hur ska du få tag på alla mina bilder? ;D にょ ほ ほ... ;D En har jag i alla fall... men den får du sätta upp själv! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 inga anatomiska fel, men lite andra... personen till vänster står för mycket bakåtlutad, personen till höger, ska han sparka undan brudens ben? isåfall måste han vinkla sitt vänsterben... dessutom så känns hela posen lite overklig, hur kan snubben till höger hinna ner i huk och ut med sitt ben på samma tid som bruden till vänster drar fram sin framspark? eftersom sparken är ungefär i brösthöjd på killen så måste hon ha siktat där, och sedan måste han ha gått ner... om han nu är så snabb, varför blockar han ens sparken? bara glida undan om man är så snabb... dessutom så blockar han sparken rakt emot, alltså tar emot sparken med handflatan, lycka till med det... en sån spark blockar du genom att slå undan den åt, om personen sparkar med sin höger, åt ditt höger... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 Folk har nämnt det mesta, men snubben till vänster har ingen knäskål på vänstra benet. Annars är det bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet augusti 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Som sagt: Vissa småfel har jag inte orkat ändrat på... (Men jag tror det var sista gången jag visade en bild här.. Jag vet, jag vet..Nu tycker några säkert jag är dum i huvet och allt för känslig men...) :( Tack för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Som sagt: Vissa småfel har jag inte orkat ändrat på...(Men jag tror det var sista gången jag visade en bild här.. Jag vet, jag vet..Nu tycker några säkert jag är dum i huvet och allt för känslig men...) :( Tack för mig. Tråkigt att du ska sluta visa upp här :( Om du antyder på Shakes inlägg så undrar jag hur du skulle ha koll på allt det där. Jag har inte koll på allt det där! Visst ska man kunna ta lite kritik i ett konstplank men ändå.. edit: Dessutom så vill jag påpeka en sak Shakes: det är en bild, du vet inte hur LittleLenore tänkt sig vad som hände innan och vad som händer efter. Det är trots allt hon som ritat den så hon bestämmer även hur teckningen ska se ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 LittleLenore: Neej!:O bry dig inte om han/hon/den/det! din bild var jättefin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet augusti 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Som sagt: Vissa småfel har jag inte orkat ändrat på...(Men jag tror det var sista gången jag visade en bild här.. Jag vet, jag vet..Nu tycker några säkert jag är dum i huvet och allt för känslig men...) :( Tack för mig. Tråkigt att du ska sluta visa upp här :( Om du antyder på Shakes inlägg så undrar jag hur du skulle ha koll på allt det där. Jag har inte koll på allt det där! Visst ska man kunna ta lite kritik i ett konstplank men ändå.. edit: Dessutom så vill jag påpeka en sak Shakes: det är en bild, du vet inte hur LittleLenore tänkt sig vad som hände innan och vad som händer efter. Det är trots allt hon som ritat den så hon bestämmer även hur teckningen ska se ut. Tack för ditt stöd ^^' (Som jag antar att det var..) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet augusti 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 LittleLenore: Neej!:O bry dig inte om han/hon/den/det! din bild var jättefin! Tack, men jag tar väldigt lätt åt mig.. Ni får ursäkta.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 LittleLenore, tro mig jag kan förstå att du tar åt dig. Men du får förstå varför folk kritiserar en bild, det är inte för att vara elaka. Det är inte för deras egen vinning. Det är endast för att dem vill ttt artisten skall bli bättre och utvecklas. Man blir bättre så otroligt mycket snabbare när man har folk som kan peka ut vad man gjorde fel, och vad man gjorde bra. Det hjälper en mycket när man ritar sin nästa bild om man har detta i bakhuvudet. Jag kan själv säga att jag hade antagligen fortfarande varit dålig på att rita, eller inte ritat längre i huvudtaget om jag inte hade hittat till den här sidan. Människorna här har hjälpt mig mer än vad jag kan be om. Därför tycker jag inte att du skall lämna det här forumet för jag ser att det finns talang i din bild, so what om en kampsports kille sade vad som var fel, det ökar endast ditt försående om hur en strid går till. Och på din nästa bild så kommer det att synas tro mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet augusti 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 LittleLenore, tro mig jag kan förstå att du tar åt dig.Men du får förstå varför folk kritiserar en bild, det är inte för att vara elaka. Det är inte för deras egen vinning. Det är endast för att dem vill ttt artisten skall bli bättre och utvecklas. Man blir bättre så otroligt mycket snabbare när man har folk som kan peka ut vad man gjorde fel, och vad man gjorde bra. Det hjälper en mycket när man ritar sin nästa bild om man har detta i bakhuvudet. Jag kan själv säga att jag hade antagligen fortfarande varit dålig på att rita, eller inte ritat längre i huvudtaget om jag inte hade hittat till den här sidan. Människorna här har hjälpt mig mer än vad jag kan be om. Därför tycker jag inte att du skall lämna det här forumet för jag ser att det finns talang i din bild, so what om en kampsports kille sade vad som var fel, det ökar endast ditt försående om hur en strid går till. Och på din nästa bild så kommer det att synas tro mig. Du har antagligen rätt.. Jag vet att det inte är för att vara elak eller så men.. Jag har väldigt och då menar jag VÄLDIGT dålig självförtroende och kan reagera ganska starkt.....^^' Men..Jag får väl ta och kämpa vidare då.. Inte för att jag tror jag kommer bli bättre men.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Inte för att jag tror jag kommer bli bättre men.. Fel inställning >_< Tro mig, Att träna hjälper,. att kolla vad folk pekar ut och sen träna på det hjälper. Kämpa på, Vi tror på dig ^^ -hellsinger, artsquad- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet augusti 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Inte för att jag tror jag kommer bli bättre men.. Fel inställning >_< Tro mig, Att träna hjälper,. att kolla vad folk pekar ut och sen träna på det hjälper. Kämpa på, Vi tror på dig ^^ -hellsinger, artsquad- ....<.<' Nu drar jag bara till mig upmärksamhet igen...Hum.. Okej.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Inte för att jag tror jag kommer bli bättre men.. Fel inställning >_< Tro mig, Att träna hjälper,. att kolla vad folk pekar ut och sen träna på det hjälper. Kämpa på, Vi tror på dig ^^ Instämmer, det hjälper verkligen. Något utav de viktigaste är att träna så mycket man kan, det hjälper ännu mera om man då vet vad man ska träna på ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Dessutom är du redan superbra.. ^^ Jag såg själv inga fel, utom vänterarmen, och inte det förrän någon annan påpekade det... ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Men LOL på dig du Ritar ju super-Bra! Om han säjer att knäskålen sitter fel så är la det bara bra att du får veta så du kan göra det bättre tänk så istället XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg