CyberSphere Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Jag säljer några posters och en del konsthäften som jag köpte av en annan medlem på forumet för några månader sedan. Eftersom jag inte har sett/läst så många av serierna som är med så vet jag inte riktigt vad som är vad. Här är listan som jag fick när jag köpte allt. *To Heart (En rödhårig och grönhårig tjej på bilden, looking cute) *Slayers (5st mindre bilder fyller upp postern, och bakgrunden ser ut som en trävägg..coolt) *Macross Dynamite 7 ( Mylene & Elma...riktigt snyggt motiv...tjejerna sitter ute på ett gräsplan) *Sakura Taisen (Sakura i förgrunden, ett jätteträd i bakgrunden...massa löv faller till marken....höst) *Gundam (Riktigt mäktig "pose" utav Gundam X (?)..nog bland de snyggaste posters jag sett) *Sakura Taisen ( Alla karaktärer står och hänger framför ett hus) *Gaogaigar (Robot+monster...starkt ljussken...motivet ser ut som det är ritat med kritor...snyggt!) *Jpop (Voice Bloom...en massa jap. tjejer som ser glada ut heh) *Gundam (Ett stort Gundam huvud täcker 75% av postern) *Catgirl Nuku Nuku (Står med cykeln och ser glad ut) *The Steel Angel Kurumi ( 3st lättklädda damer) *Sleeping Beauty (Ngn snygg solbrännd fé) *Gundam (08th MS team) *Cyber Troopers (Två identiska robottjejer ifrån SEGA´s arkadspel.. grymmt snygg) *Gundam (VGundam...du vet roboten med "mustach" *Cowboy Bebop (Bild på skeppet "Swordfish" etc.) *Evangelion (Ngn bild på den lila roboten Eva001?) *Five Star Stories (En gryyymt smal brud som posar) *Outlaw Star (Ngn brud som är i ett labratorium) *Tokimeki Check In (Massa söta brudar på en strand) [-] KONSTHÄFTEN/ETC [-] OutlawStar KH Evangelion ETC (massa bilder på figurer etc.) Gundam The Discography - History of Gundam Music Data Newtype Illustration Calender 1997 Newtype Illustration Calender 1998 Newtype Illustration Calender 1999 Newtype Illustration Calender 2000 Newtype´s School & Uniform Guide Book Record of Lodoss War - Navigate Book KH Gundam Plastic Model Perfect Guide I Gundam Plastic Model Perfect Guide II Gundam Wing Illustrations Newtype 150th Special Issue Mini Newtype Bilder Catgirl Nuku Nuku Cowboy Bepop Cyber Troopers Evangelion Gundam 1 Gundam 2 Gundam 3 Gundam 4 Jpop Voice Bloom Macross Dynamite Outlaw star Sakura Taisen 1 Sakura Taisen 2 Slayers Sleeping Beauty The Steel Angel Kurumi To Heart ----- SÅLD! Tokimeki Check In VGundam Okänd 1 Okänd 2 Okänd 3 --------------Konsthäften mm------------------ 1 2 3 4 5 School & Uniform Detalj Uppdatering! Nu finns bilder upplagda (efter mkt slit, pust). Jag säljer inte längre allt i ett och samma paket pga att jag har hittat nya posters, en kompis vill antagligen köpa en eller 2 osv. Därför gäller följande priser! 1 poster 20:- 2 posters 30:- 3posters 40:- När det gäller konsthäften eller beställning av fler än 3 posters så kan vi komma överens om ett pris. Jag kan även tänka mig att betala frakten vid större beställningar. Vill du träffa mig personligen så bor jag i Kungsängen (Längs pendeltågslinjen i sthlm). Kan eventuellt ta mig in till city. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet augusti 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Upptäckte att jag köpte dessa för 200:-, sänker till 180:-¨. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 Newtype´s School & Uniform Guide Book.... Me wants... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 hmm..du har inga bilder? eller får man ta och googla efter dom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet augusti 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 hmm, skulle kunna ta ett par bilder imorrn. Lägger sedan upp dem så fort jag kan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Hej! *Gundam (Riktigt mäktig "pose" utav Gundam X (?)..nog bland de snyggaste posters jag sett) Är du säker på att det är en Gundam X poster? ISf är jag mycket sugen på att köpa den. En bild vore bra. ;) Så du säljer _allt_ för 180 kr? Isf så tar jag typ rubbet. Och bilder vore som sagt bra. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet augusti 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Hej!*Gundam (Riktigt mäktig "pose" utav Gundam X (?)..nog bland de snyggaste posters jag sett) Är du säker på att det är en Gundam X poster? ISf är jag mycket sugen på att köpa den. En bild vore bra. ;) Så du säljer _allt_ för 180 kr? Isf så tar jag typ rubbet. Och bilder vore som sagt bra. :P Ska se vad jag kan göra. Som jag sa tidigare så vet jag inte riktigt vad som är vad. Du får gärna ge en beskrivning på hur Gundam X ser ut ^^. För övrigt så kommer alla andra bilder upp snart :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Hej!*Gundam (Riktigt mäktig "pose" utav Gundam X (?)..nog bland de snyggaste posters jag sett) Är du säker på att det är en Gundam X poster? ISf är jag mycket sugen på att köpa den. En bild vore bra. ;) Så du säljer _allt_ för 180 kr? Isf så tar jag typ rubbet. Och bilder vore som sagt bra. :P Ska se vad jag kan göra. Som jag sa tidigare så vet jag inte riktigt vad som är vad. Du får gärna ge en beskrivning på hur Gundam X ser ut ^^. För övrigt så kommer alla andra bilder upp snart :) http://rei.evangelion.se/gundamx.jpg Där har du Gundam X. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet augusti 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Uppdaterat, nu finns bilder och andra priser. (Ursäkta dröjsmålet med bilderna) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsYcHoGUN Skrivet september 4, 2005 Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 Hmm...det var som fan! Jo jag känner igen allt det du säljer, för det av mig du köpte. Var inte sakerna du köpte till ngn nytta? hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet september 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 Hmm...det var som fan! Jo jag känner igen allt det du säljer, för det av mig du köpte. Var inte sakerna du köpte till ngn nytta? hehe Jodå, de VAR till nytta :D . Nu har jag andra saker på väggarna ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet oktober 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 EDIT: Nu är "To Heart" såld... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Jag vill köpa.. Jag PM'ar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Ohh, CB postern och Macross Dynamite >_> vill ha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet oktober 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Ohh, CB postern och Macross Dynamite >_> vill ha Om det betyder att du vill köpa så finns de kvar ;). PM:a gärna om du vill ha dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet oktober 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2005 Läget just nu: Cowboy Bepop och Macross dynamite är reserverade åt Hellsinger. Okänd 1 & 2, Sakura Taisen 1 samt Outlaw star reserverade åt Zaphod. (Hör jag inte av dig inom en vecka så går Okänd 2 till Yami) Evangelion (och okänd 2) till Yami. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg