Puhiceus Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Vad fan är det med japanska män och dam underkläder? Ok jag kan i stort anta att detta här för det mesta bara förekommer i animer men, blöda näsblod, bli knallröda i ansiktet varje gång! Jag jobbar i en butik och därför händer det ofta att under mina kassa pass att det kommer dam underkläder av olika slag. Men inte fan börjar jag stamma "p-p-p-antsu!" varje gång, eller blir börjar blöda näsblod heller för den delen. Är japanska män sexgalningar allihop eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Dina kassa pass, va? Du njuter inte av ditt jobb inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Det är det där krångliga som brukar kallas för "överdrifter" som ofta används för att något ska bli roligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Manga innehåller oftast överdrivna och/eller expressionistiska inslag, och det är det en av de faktorer som gör det så ultimat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ei Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 jag tror att det är för att de är sexgalningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/ ... __,00.html Knappast sexgalna va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ei Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Gifta par ja, men varför tror du inte att de orkar? För mycket pantsu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Jo, det kan ju vara sant förstås.... för mycket blodförlust pga näsblod! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 jag vet inte jag.... Det går en hel del sjuka grejer på japansk TV. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet juli 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Ganska mycket sex fixerat sådant också ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet juli 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2005 Och vi har isbjörnar på gatorna i Sverige, överallt! Vi svenskar är ju sexgalningar vi också, vi är blonda och korkade som alltid har gruppsex!! Hipp hurra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2005 Och vi har isbjörnar på gatorna i Sverige, överallt! Vi svenskar är ju sexgalningar vi också, vi är blonda och korkade som alltid har gruppsex!! Hipp hurra! Nää, vad jag hört så ska dem bara finnas på Stockholms gator. Annars så... Hipp Hurra!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Och vi har isbjörnar på gatorna i Sverige, överallt! Vi svenskar är ju sexgalningar vi också, vi är blonda och korkade som alltid har gruppsex!! Hipp hurra! Ja det är ju sant ju :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet juli 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Antar att alla länder har fördomar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Skutty kastade en BH på mig igår, och jag blödde inte näsblod. :| Krunaldo var väldigt nära dock... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 cainz........................................................................................... På tal om näsblod, jag och Kasu fick näsblod samtidigt innan idag, helt utan anledning. Jag skrev av en dikt och Kasu satt på nåt forum. (Byta samtalsämne is teh shit!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Äh, sluta undvika. XD Jag ska sova nu iaf, i min egen säng. :3 Godnatt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 tss, skutty är snuskig, hon insisterade ju nästan i princip på att stå i bara mässingen och laga mat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Vad fan är det med japanska män och dam underkläder?Ok jag kan i stort anta att detta här för det mesta bara förekommer i animer men, blöda näsblod, bli knallröda i ansiktet varje gång! Jag jobbar i en butik och därför händer det ofta att under mina kassa pass att det kommer dam underkläder av olika slag. Men inte fan börjar jag stamma "p-p-p-antsu!" varje gång, eller blir börjar blöda näsblod heller för den delen. Är japanska män sexgalningar allihop eller? sexgalningar är de knappast, de är precis som Inkstaine skrev i sitt inlägg, att anime/manga har VÄLDIGT överdrivna inslag. fråga: har du någonsin blöt näsblod under upphetsning? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet juli 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 svar: nej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
~- Alucard -~ Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Vi har alltså kommit fram till en sak, Svenskar - Japaner | Ingen stor skillnad, vi har våra isbjörnar och de har sina damunderkläder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg