GinGirl Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Ja.. Tänkte lägga upp lite bilder som jag har gjort, men det brukar inte vara så många som intresserar sig.. Men men.. :) Först, en bild på Akakabuto från Silver Fang. Akakabuto Hehe, en kille.... Kille 1 Samma kille, igen... ;) Kille 2 Han igen. Den här bilden blev mkt skum... Kille 3 Jepp, han igen, den här bilden blev jag ganska nöjd med. :) Kille 4 Yeah.. ... Ge gärna kritik... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Fina bilder! :) Tränar du lite till så blir det snart ännu finare! Öva ofta! :D ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 fina bilder, gör gärna kroppen med så blir dom ännu bättre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2005 Akakabuto Me like! :D Är den färglagd med vattenfärg? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet juli 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Tackar. =) Tränar du lite till så blir det snart ännu finare! Öva ofta! :D ^^' Ja, jag håller på att träna ganska mycket nu. XD Har inte ritat på så jättelänge. gör gärna kroppen med så blir dom ännu bättre Ja, jag får öva på att göra händer och fötter.. >_> Har några bilder där man ser hela kroppen. Är den färglagd med vattenfärg? :) Nej, med tusch XD Har inte färglagt tungan, för hade inte de färgerna som behövdes... Här är en ny.. =) På den där killen igen XD Gör bara honom nästan, men det är bra träning.. =) Yeah... Färgen på tröjan blev inte så bra, visste först inte om jag skulle göra den svart, så "vecken" fick bli bruna... >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet augusti 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Här var det dött. ;C Aja, en ny bild, på Naruto. Gjord i PSP (Paint Shop Pro) Ska nog fixa skugga på den också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Hans armar verkar mystiskt nog sväva 10 centimeter ovanför deras fästen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Colla dom var:) B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet augusti 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 Danke. Hans armar verkar mystiskt nog sväva 10 centimeter ovanför deras fästen. Aj fan... Ser det bättre ut? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 Ja, det gör det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 Nu ser det bättre ut ja ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet augusti 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Så bra =D Hm... Haha, samma kille igen.. Har lite andra bilder också, men får skanna in dom imorgon. Han har blonderat håret och fått glasögon! XD Det är första gången jag ritar någon med glasögon, så var snäll mot mig. XD Glasögon Och en serie med honom, och en annan, väldigt konstig typ.. O.o Serien är inte så bra, gjorde den lite snabbt, är inte alls bra på att göra serier. :( Serie Tror ingen fattar den serien förutom jag och min kompis. ;P Förresten, "Charles" är homosexuell, men gillar intve den killen då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg