PokaSorM Skrivet juli 14, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2006 nej, nej, det var Meter O_o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 14, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2006 Möjligtvis om du kan visa filmen så kanske jag tror på det. Vad jag vet så är ganondorf överlägsen på Homerun med ett rekord med nånting på 3000m... Jag laddar upp en liten film med GW också, vilket åtminstone för mig visar att det skulle vara extremt svårt att få iväg den mycket längre. Film Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MarGeta Skrivet juli 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 sry, om någon blir sur att jag postar i en gammal tråd D: iaf, jag spelar....spelade sheik dock var det många år sedan jag spelade ssbm senaste, men det är det helt klart bästa spelet på gamecube. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg