FallenAngelII Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 För övrigt behöver man inte airdodga för att använda Links hookshot i luften. Det räcker med att trycka Z. Mewtwo suger rent allmänt. Hans neutral air (A i luften utan något håll) är dock bra. Hans uppåtkast är OK att KO:a med också. Mewtwo's forward air är långsamt >_>'. Wavedash är även ett väldigt effektivt sätt att röra sig framåt på. Mycket bättre än att springa som vanligt med de flesta karaktärer. Young Link väger mindre, faller långsammare (är floatier), dör därför lättare. Han är snabbare. Därför går Young Links spel mycket mer än Links ut på att springa runt, kasta projektiler, springa iväg och upprepa. Link använder Up + B väldigt mycket därför att den är snabb och ett bra KO-move. Young Link's Up + B suger. Har man sköldar Links Up + B när han väl startat den kan man släppa skölden och inte bli skadad. Young Links Up + B har däremot flera hits. Nån utlyste vids: http://s47.yousendit.com/d.aspx?id=1LGW ... LXLYCB57AN Ganska gammal vid med mig. Tyvärr är det teams. Jag är Yuna ("Normal Rosa Peach", han som har nametaggen "Bike") Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Fin film. Om du är den jag tror att du (den som kallar sig yuna överallt...) är så har jag spelat mot dig ett antal gånger på Dreamhack. Du kör alltid peach och kastar en massa grönsaker hela tiden ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Mustela: Ja. Det är jag ;). There can only be one! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Young Link väger mindre, faller långsammare (är floatier), dör därför lättare. Han är snabbare. Därför går Young Links spel mycket mer än Links ut på att springa runt, kasta projektiler, springa iväg och upprepa. Link använder Up + B väldigt mycket därför att den är snabb och ett bra KO-move. Young Link's Up + B suger. Har man sköldar Links Up + B när han väl startat den kan man släppa skölden och inte bli skadad. Young Links Up + B har däremot flera hits. Kastar projektiler och har mig gör jag hela tiden, springer mycket gör jag också. Ska nog byta och ha Young Link som förstaval i fortsättningen... Visst att hans Up + B är kass men försöker dra ner på den så mycket som möjligt (går oftast på ren reflex pga Link-spelandet). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Här kan jag vissa en jätte bra tip om ni vill slå Record på SSB melee i Home run Contest hoppas det finkar XD http://www.angelfire.com/alt/aob/hrc.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 spelar me en en del chars,oftast marth eller fox,men varierar med zelda,peach och................pichu.........fast han suger oftast,har dock vunnit en del matcher när jag varit i toppform^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet oktober 10, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2005 dän dära länken du skikade det funkar inte för mig :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet oktober 10, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2005 dän dära länken du skikade det funkar inte för mig :| Titta längst ner på sida 2... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 19, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2005 yahoo!!! Jag vann våran årliga ssbm turnering i min hemort :) Egentligen var det bara min bror, min kompis och jag som kunde spela men det var hur som helst jobbig o möta kompisen med sheik i finalen. Link är inge vidare mot snabba figurer då långsammare motståndare är ett lättare byte för bomber och bumeranger som är nyckeln till framgång med Link. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet oktober 23, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2005 WTH, ni hade en turnering i Uppsala typ och skrev inget om det så jag kunde komma? >_<' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 skit då missade jag det >____< nu blir jag bisviken på mig själv... jag sa till mig själv att jag skulle vara med >_< var det Klub Nintendo eller vad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Och jag som trodde jag hade okej rekord på Home Run Contest, så var du tvungen att visa den där länken :P Jag spelar inte med nån direkt, min kusin lirar peach om det ska vara seriöst, kanske man borde träna sig med någon :) Vad har ni för rekord på Home Run allihopa? mitt är 674 meter med Roy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Mitt är 420 med Ice Climbers. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Ok, de har jag nog inte kommit så långt med ^^ Gillar att spela med dem däremot :P Och så envisas jag att köra med kirby fast han ungefär är sämst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Mina spelbara favoriter är: Pikachu, Ice Climbers, Marth (brukar dock ändra färgen på hans kläder till svart och döpa om honom till Dark, det går faktiskt bättre för mig i ssbm för mig då O.o) och Roy. Brukar alltid förlora mot blå Kirbys av nån anledning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Aha det måste vara anlednignen! Jag brukar bara vara rosa eller vit! Tack för tipset ^^ Mmm svart är snyggt på marth faktiskt... Annars är ju Jigglypuff med ninjaband en favorit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 Säg till hur det gick med den blåa Kirbyn sen ^^ Äh, det är inget ninjaband :P Det är ett ramboband :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 Under lite slöspelande lyckades jag slå nytt rekord i Home Run Contest. Yoshi, som tidigare ledde med 466.6 meter blev slagen av Ganondorf som lyckades få iväg sandpåsen en hel meter längre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2006 Mmm, har ni sett rekorden med Ganondorf då? 3000 jäkla meter! inte lätt inte... Aha Ramboband, hmm... ne det är nog ett ninjaband iaf. Har inte hunnit testa den blåa kirbyn, min kusin har haft fullt upp med arbetet :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet juli 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2006 Jag har sätt att Mr. Game and Watch kan slå i väg på 5895 meter O_o dom vissade hur man skulle göra på en film men jag lyckas inte ser ju omöljigt ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2006 PokaSorM: Säker på att det inte var feet :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juli 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2006 Här är Ganondorf videon -> http://www.youtube.com/watch?v=GJMVSfiH ... o%2Ecom%2F Lite kul när räknaren stannar och sandsäcken faller genom golvet tack vare avsaknaden av marktextur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2006 O.o O: + en massa andra superförvånade smileys. Det där var sjukt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2006 haha va kul att den åkte under marken ^^ Det gjorde den inte på en 3km video jag såg :S hur mycket är 3000m i feet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet juli 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2006 Inte lika långt som dom andra men enligt mig skickligare. Kolla hur han använder bumerangen. Grym snubbe :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg