tecknare Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 Jag kommer att ha bilder i nr 8 och 10! Så köp tidningen och kolla på bilderna ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 Precis. Allt för att främja det emotsägelsefulla "Svenska manga" som betydelsebolsjeviker som denna Åsa Ekström vill spä på med. Av någon anledning får det inte heta "Svenska serier" längre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tecknare Skrivet juli 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Vad snackar du om!?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Han menar att "Svensk manga" är ett ungefär lika 'bra' uttryck som "fransk falukorv".... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 höhö B) men jag tror han menar att hans bilder som han själv har ritat ska vara med i tidningen, lr har jag fel Tecknare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tecknare Skrivet juli 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Det är rätt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Det är väl lite önödigt att göra en hel tråd om det....? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tecknare Skrivet juli 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Jag skulle tycka att det är intressant att snacka med annat folk som ska ha bilder i Shonen Jump... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 hur kan du veta så säkert att bilderna kommer med? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 hur kan du veta så säkert att bilderna kommer med? Dom skickar mejl om man får med en bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasu Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Jag skulle tycka att det är intressant att snacka med annat folk som ska ha bilder i Shonen Jump... Varför tycker du det? Gör lite "glory" en person mer intressant, tycker du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tecknare Skrivet juli 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Jag skulle tycka att det är intressant att snacka med annat folk som ska ha bilder i Shonen Jump... Varför tycker du det? Gör lite "glory" en person mer intressant, tycker du? Jag tror att jag tycker att det är kul eftersom att jag ska ha bilder i den själv ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tecknare Skrivet juli 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 hur kan du veta så säkert att bilderna kommer med? Jag ska vara elevexempel ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juli 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2005 EDIT aha... vilken har du ritat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tecknare Skrivet juli 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Ett par drakar i 10an och ansikten i 8an Fast jag vet inte om det blir fler.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 jag kommer att ha en bild i nr: 11 ...! Yay! I shaman king tävlingen!!! :=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Är det ingen i "Konstplanket-gänget" som har en bild i Shonen Jump eller Manga mania? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Jag har det,i nummer 3-05 tror jag det var.Rätt ful datagjord bild av Dark från DNAngel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zapphodd Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 har hafft en bild i 2an Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg