Jocke Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 Dom är ute i tid.. Vinn ett Ps3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 de skulle vara nåt att vinna :D nån som vet typ hur mycke ps3 kommer att kosta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 Ja, vilken bra idé! Inte bara kommer alla som deltar i tävlingen få reklam i inboxen utan även på mobilen! Och det kostar bara tio kronor också! K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet juli 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 nån som vet typ hur mycke ps3 kommer att kosta? gissningsvis runt 3500-4000kr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Den kommer kosta mer. Med tanke på att PS2an gick på 4500 när den släpptes så lär PS3an kosta mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Måste den verkligen det? Xboxen kostade väl 5000-6000 (?) men sjönk nästan direkt i pris. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Har hört att den tredje spelstationen kommer vara väldigt dyr att producera, och det särskilt i början. Så vilket pris dom än väljer att sätta så är jag rätt säker på att Sony kommer förlora pengar på varje såld konsol de säljer under de första månaderna, kanske rentav de första åren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 En .nu adress? Snacka om bedrägeri. Man lämnar ut sitt mobilnummer och jag vet inte vad till något som alla gånger verkar hur misstänksamt som helst. Skulle rekommendera folk att verkligen inte gå på det här. Visst, det kan hända att det är på allvar, men det är för mycket som pekar på att det inte är det. Tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Mjo, även om det inte är ett bedrägeri så hoppas killen defenitivt på att tjäna pengar på det. *Ior som i alla fall inte kommer att SMSa den där typen.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Om jag inte missminner mig så sade en talesman från Sony detta. "I can tell you one thing though, it's going to be expensive." Så jag är rädd. Mycket, mycket rädd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Om jag inte missminner mig så sade en talesman från Sony detta."I can tell you one thing though, it's going to be expensive." Så jag är rädd. Mycket, mycket rädd. nu blev jag också rädd, själv har man ju knappt pengar till sig själv. så PS3 kommer jag inte skaffa på ett bra tag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 6, 2005 Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 Jag kommer köpa PS3:an. Dock kommer jag vänta ca 2-3 månader tills den sjunkit i pris. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfTheDesert Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Sony har ju sagt någonstans att PS3 inte kommer vara något en vanlig svensson kommer ha råd med i början. Och allt som den innehåller är dyrt som ovanstående säger att den är dyr att producera(dyraste maskinen som någonsin gjorts). Men jag tror den blir värd priset och tänker med största sannolikhet förboka en på närmaste butik ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 Jag är väldigt besviken på dessa nya konsoler, de är ju för f*n inte staplingsbara längre. >.< *Ior som inte har tillräckligt med plats.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 Staplingsbara? Menar du så att man skall kunna lägga dem på varann? Annars så kräver det ju mindre utrymme när de står upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 Staplingsbara? Menar du så att man skall kunna lägga dem på varann?Antagligen. Känner jag Ior rätt så skulle det vara önskningsvärt med stabelbara maskiner med tanke på antalet som redan finns där. *Genma, som tror sig känna Ior rätt* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hojo Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 Jag är väldigt besviken på dessa nya konsoler, de är ju för f*n inte staplingsbara längre. >.< *Ior som inte har tillräckligt med plats.* Tänk vad grymt om dom vore stackningsbara istället, en tv-spelsfarm bestående av 10 st PS3:or. ^^ Men de konsolerna är så små ändå, det ska nog till mycket innan det blir problem med plats. Är det någon som anmält sig till tävlingen förresten? Webbsidan verkar lite skum, även fast ser ut att dölja sig något slags företag bakom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet september 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 Är det någon som anmält sig till tävlingen förresten?Webbsidan verkar lite skum, även fast ser ut att dölja sig något slags företag bakom. Jag har anmält mig, det kanske märks att jag gjort en fuling >:D Jag har också så här i efterhand märkt att det är nåt skumt med den här sidan.. info-rutan om Ps3:ans prestanda t.ex. "7 processorkärnor på 3,2 Ghz var" lite snabb matte ger det drygt 22 Ghz.. wow, säger jag bara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 Jag har också så här i efterhand märkt att det är nåt skumt med den här sidan.. info-rutan om Ps3:ans prestanda t.ex. "7 processorkärnor på 3,2 Ghz var" lite snabb matte ger det drygt 22 Ghz.. wow, säger jag bara Det är väl inget skumt med det? Enligt Sony är ju det vad PS3 innehåller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 lite snabb matte ger det drygt 22 Ghz.. wow, säger jag bara Öh... om du har fem hästar som var för sig kan dra en vagn i 30 knyck betyder inte det att de drar samma vagn i 150 knyck om de samarbetar. Det betyder bara att de kan dra en tyngre vagn i 30 knyck. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet september 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 Ah, känner mig dum nu.. jag skyller på att det var missvisande.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg