CyberSphere Skrivet juli 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2005 Halloj alla glada! Just nu är jag på jakt efter One Piece, nr 2 och uppåt, och jag skulle villja byta böckerna mot Dragon Ball (har nr 1-30). Jag vill hellst byta, men jag kan även tänka mig att köpa av dig som har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 Har One Piece nr 1 - 19 i perfekt i kvalité, är dock inte intresserad att byta dom, kan dock sälja dem till ett överkomligt pris. Kontakta mig om du är intresserad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FoughmaN Skrivet juni 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2006 Jag har One Piece nr. 1-27 i SUPERB kvalité, inga kanter är böjda inget är böjt, inget kladd eller annat i böckerna, som nya! Vi kan komma på ett pris, kontakta mig på Lukas.foughman@gbgsd.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg