Sagara Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Fler än jag som kollar på den här serien? För nyfikna: http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=4796 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 helt okej... bortsätt från "Go Aquarion!" som han bossen (glömt vad han heter...) hela tiden skriker... synd att det bara finns 10 avsnitt ute :( ... vill se fler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet juli 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 he he, menar du; NESHIN! GATTAI! GO! AQUARION! he he ;) Jag tankar hem ep 11 just nu. Man får ju hoppas att det inte är RAW. smällar man får ta när man tankar från DC =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nolem Skrivet juli 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2005 Tog och och kollade på första avsnittet nyss efter att ha läst den här tråden. Man blir ju minst sagt inkastad rakt in i handlingen, känns rätt vanligt iofs och så börjar dom nysta upp saker under resans gång. Rahxephon springer genast till minne när jag ser detta för en del design verkar vara minst sagt inspererade från den men detta verkar helt klart lovande även om man (efter första avsnittet iaf) inte riktigt hänger med på vad som händer :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 Ännu än mecha eller`? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 helt klart en mecha till XD episode 11 var lite tradigt faktiskt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet juli 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Vet du nån bra BT sida för sousei? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Vet du nån bra BT sida för sousei? Att ställa frågor om vart man kan ladda ner eller diskussioner om fansubs¹ får inte förekomma på anime.se. Läs reglerna för forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 fins 13 avsnit ute som e subade och 17 som inte e det tror ja men men Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 he he, menar du; NESHIN! GATTAI! GO! AQUARION! Öh va, är det en gattai-mekka-serie? GULD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet augusti 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 he he, menar du; NESHIN! GATTAI! GO! AQUARION! Öh va, är det en gattai-mekka-serie? GULD Lätt värt att kolla in iaf ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qlash Skrivet augusti 4, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2005 "Go Aquarion!" Är om jag fattat det rätt endast när Apollo är head i föreningen. Ep18 visades den 2/8, så det kommer mer eftersom, 25/7 släpptes ep13 av grupperna AnimeOne & Anime-Kingdom :) Director är Kawamori Shoji som även jobbade på designen i Ghost in the Shell :D -http://www.aquarion.info/index.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet augusti 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Har dom gett upp Sousei lr? Det var evigheter sen ett nytt avsnitt släpptes... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 De är nog bara lite slöa för tillfället. Förhoppningsvis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 När kvinnliga piloten kombinerar sig så får hon orgasm <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet augusti 31, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 När kvinnliga piloten kombinerar sig så får hon orgasm <3 Jo man kan ju fundera, och varför är de halvnakna (med en aning censur)när de gör en "Combine" ? hehe. Jag greppar inte det riktigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sonic_Lady_SvartVit Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 Jag har sett de första 13 avsnitten, fler har ju inte kommit ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet oktober 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 Nu har det släppts 17 avsnitt, serien är ju dock sen länge avslutad i Japan. Avsnitt 16 var helt klart bäst hitills. Rena är så söt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 23, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2005 Jag blev less och körde hem alla raw avnitt till 26. Sen läste jag en sammanfattning på Random Curiosity. En aning lamt men jag ser troligen om den i framtiden, med text då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2006 hehe en tanke, om de kvinliga piloterna får orgasm när de öh... går ihop.... kan man ju också anta att de manliga piloterna har en liknande reaktion :P Lär bli ganska kladdigt i den där cokpiten efter ett tag :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet januari 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Alla förnimmer olika känslor när de förenas. T'ex Pierre "brinner" inombords ;P Såg förresten avsnitt 22-24 igår. Damn... Det verkar bli ett redigt avslut på serien. All out battle mellan shadow angels och assault type aquarion robotar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 nice, lägg upp en spoiler varning innan du berättar vad som händer sen, jag har bara lyckats få ner up till avsnitt 12 än så länge Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Jag såg just klart avsnitt 18 (det när de cosplayar som varandra).... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD gud jag håller på att garva ihjäl mig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet januari 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 26, 2006 Avsnitt 18 är bland det roligaste jag nånsin sett i anime väg ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2006 Jag är på god väg att hålla med :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg