Paddan Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 3 nya sidor är uppe NU!!!! och det är Zaffe som inkar nu förresten och är med i projektet!! tribute till att zaffe joinat teamet ^^ (Rekommenderar att läsa orginalerna innan ni läser dom här) XD http://img31.imageshack.us/my.php?image=hehe116sj.jpg http://img31.imageshack.us/my.php?image=hehe210ss.jpg http://img31.imageshack.us/my.php?image=hehe311ac.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Bara inkar, eller screentones också? Hursomhelst, ser ju hur bra ut som helst nu! Riktigt hög klass, ser ju proffesionellt ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Bara inkar, eller screentones också? INKAR!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 jag är inker OCH paddans mamma >) tjatar på honom somfan för att han ska få nått gjort ^^ skulle aldrig orka tona! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 hm, ett problem med den nya är (och ta inte illa upp) att det är paddan som gör den. Detta torde ju innebära att i princip alla anime.se insider humor torde försvinna, helt enkelt eftersom det mesta man skulle kunna hänvisa till kommer ifrån en tid då han inte var medlem. Vilket är mycket tråkigt :/ sen gillar jag känslan hellis hade, men men ja ja, snyggt är det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Som sagt, kvaliten tog ännu ett steg uppåt. Och det kanske går fortare nu att göra sidor när ni delat arbetsuppgifterna ;) Men vem kunde tro att Ghost låg åt det hållet :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Grunt: Just av denna annleding så hjälper jag Paddan så gott det går med humordelen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 mjo, men det kommer aldrig att bli samma sak... snyft snyft.... böööl Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 mjo, men det kommer aldrig att bli samma sak... snyft snyft.... böööl awww känner mig hedrad Men ge honom lite tid så ska du se att allt ordnar sig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Hur kan man klaga på någonting såhär välgjort? Superbt alltså. Bara att det heter skriv in DITT lösenord, på första sidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Bara att det heter skriv in DITT lösenord, på första sidan. LAL skickade fel sida till Hellis då XD, jag har den rättade versionen i min burk!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet augusti 6, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2005 nu får ni se till att uppdatera snart. : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Uppdatera gärna . . . vi tycker om serien , lägg inte ner den här också >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 ojoj... här hände de nya saker. ja gillar de, ser rent o snyggt ut :) men ser att de dykt upp en ny ebba... nåja, har ett litet klagomål o de e grammatiken... väldigt mycket grammatiskt fel ;) i övrigt ser jag fram emot mera att läsa ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 ... nåja, har ett litet klagomål o de e grammatiken... väldigt mycket grammatiskt fel Skulle du gärna skicka ett PM till mig och peka ut alla grammatiska fel? Så att jag kan rätta dem? ^^ Snälla Ebba? ^^ ..............eller vänta det behöver inte vara ebba, utan vem som helst kan skicka PM till mig och peka ut de. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Så, nya fina sidor av paddan, jag och zaffe har försökt fixa grammatiken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Zaphod? Hmm.. Jag förstod inte.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Haha! Humorn har klart förbättrats ^^ Dem fem nya sidorna var toppen, snygga också! Fortsätt så! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Mmm, den nya var faktiskt rikigt bra. Bra jobbat Paddan, du borde börja hänga på ircen, det är där anime.se´s själ verkligen finns ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Wee uppdate ^,^ Älska nya sidorna =) kommit några nya frågor: Artist Guild? ZAPHOD? Vart är Anji? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Doddis det skulle inte vara kul om man spoilade saker innan det händer! >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 nej just darför vill jag ha en uppdatering nu på stört ^^ (Ni kan PMa mig också :3 ) Håller på att göra en pixlad vertsion av någon på ASER ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 fy fan det är HUR grymt som HELST! vill bara ha mer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 (Ni kan PMa mig också :3 ) och riskera att du sprider spoilers på msn osv! aldrig! >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 haha :D Ska bara färglägga min pixel bild SEN har du dig själv som digital miniatyr att dregla över ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg