Hellis Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 *Host, host* Ja, ANime[dot]se är tillbaka.. MEN, vi har en ny tecknare som har hand om det hela ^^' Paddan ska hädanefter vara den som tecknar och vi startar om hela serien (Med orginal sidorna som mall, bara att vi har... "boostat" allting plus att storyn ter sig litet anorlunda). PAddan är förövrigt mer kapabel än mig vilket ni lär veta om ni sett hans bilder ..>>; Ediot: Zaffe sköter numera inkningen ^^ SERIEN! ----v------ Sida 1 Sida 2 Sida 3 sida 4 sida 5 sida 6 sida 7 sida 8 sida 9 sida 10 sida 11 sida 12 sida 13 sida 14 sida 15 sida 16 sida 17 sida 18 sida 19 sida 20 sida 21 ___________ Gammal Fanart: Grabbarna som BIshis av Sandera Future Hellsinger av PsychoCaptain Fight is on! Fightspoisitioner av zaffe Ebba och hellis av PhsycoCaptain Zaffe och japs gör upp(tuch) av Zaffe Zaffe och japs gör upp (blyerts) Av zaffe Bob, av Doddis Subdel av FA: Franchise =.= Framsida _________ Ny fanart -tomt- O.ob Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Gillade den gamla bättre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Äntligen!! Riktigt snyggt alltihop :D Skön var den också :) Hoppas den fortsätter så och blir ännu skönare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Så det är därför ni vart så inaktiva i de andra trådarna. Ska ta och tanka ner alla sidorna. De verkar vara av mycket hög kvalitet :) Jag önskar lycka till till Paddan i det här projektet och hoppas att serien blir lika rolig som sin föregångare. *EDIT* Jag blir först med den obligatoriska frågan "Kan inte jag få vara med?"... Skämt åsido ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Wow, riktigt snyggt. Första gången jag sett ebba utan den obligatoriska rishatten. Men jag gillar det och ser fram emot den kommande fortsättningen. För anime.se är ju trots allt inte det samma utan sin egen officiella serie ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Jag blir först med den obligatoriska frågan "Kan inte jag få vara med?"... Skämt åsido Jag säger dig, alla kommer få att vara med!! JAG MENAR ALLA ALLA XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Snyggt ritat. Hoppas på fler avsnitt inom snar framtid. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 För anime.se är ju trots allt inte det samma utan sin egen officiella serie ^^Så officiell vet jag inte om den är ^^ ... än, vi får se hur den fortskrider. Serien är ju helt klart snyggare nu, och sidorna har fått ett upplägg och allt ^^ men den saknar fortfarande lite av anime.se-känslan. Förut fanns det ändå en del insiderskämt och dylikt, men det har man inte sett så jättemycket av (än). Det kanske kommer, så jag ska inte klaga. Skönt åtminstone att serien verkar hålla sig till en story... Det enda jag tycker är konstigt är att det bara är folk som inte är moderatorer egentligen som är det i serien xD men men. Kul att serien lever igen! ^^ keep it up Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Hellis är sexigare i Paddans stil. : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Hellis är sexigare i Paddans stil. : ) *visslar* ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Wow, nice stil. Längtar efter mera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Det enda jag tycker är konstigt är att det bara är folk som inte är moderatorer egentligen som är det i serien xD men men. de kanske är så mäktiga att de kan banna folk ändå >D snyggt, storyn verkar vara lite anorlunda iaf, ser fram emot mer >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Wow! Ser mycket bättre ut nu, riktigt snyggt Paddan! (Ta inte illa upp Hellis ;)) Riktigt bra actionscener och bra layout! Det enda jag inte gillar är att Ebbas design är så gott som en ren och skär kopia på Tatsuki från Bleach. Har mangan och likheten är på pricken. :S Gillade den gamla ebba bättre. Men det är också det enda "felet" jag ser med denna nya utgåva av Anime.se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Det enda jag inte gillar är att Ebbas design är så gott som en ren och skär kopia på Tatsuki från Bleach HEHE, äntligen att någon upptäckte det ^^, Ja..... behövde göra något åt hennes desigb, så jag bestämde att hon skulle se ut som Tatsuki XD!! fast senare i serien kommer hennes design att förändras, nä nu måste jag sluta spoila XD, Men bra att du märkte det ^^, ger dig en cookie XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Det enda jag inte gillar är att Ebbas design är så gott som en ren och skär kopia på Tatsuki från Bleach HEHE, äntligen att någon upptäckte det ^^, Ja..... behövde göra något åt hennes desigb, så jag bestämde att hon skulle se ut som Tatsuki XD!! fast senare i serien kommer hennes design att förändras, nä nu måste jag sluta spoila XD, Men bra att du märkte det ^^, ger dig en cookie XD Nu får jag nästan såga nt paddan. Att sno design är inge kul =/ så vitt jag vet var folk mest förtjususta i ebbas deisign bland de gamla karaktärerna.. Z_z Varför var du tvungen att göra om den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Varför var du tvungen att göra om den Träning.... men oroa dig inte, jag visste att någon skulle klaga eller såga mig som nu......Gjorde det PGA : storyn, hon kommer att återgå till din design...... allt har sin tid ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Träning.... men oroa dig inte, jag visste att någon skulle klaga eller såga mig som nu......Gjorde det PGA : storyn, hon kommer att återgå till din design...... allt har sin tid ^^ Det var bra det, hade inte gillat ifall du hade kört med den designen hela tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 Mmm... Nja, allt ser ju skitsnyggt ut och så, men det hade vart sjystare on ni gjort en fortsättning på den gamla serien istället för att börja om med alltihop från början igen. Och Ebba verkar ha blivit en standardformulär 1:A mangaflicka :( Lite synd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 jag håller inte helt med dig PC även om alla är spända på att se vad som händer efter där hellis slutade så ger även att börja om ger en chans att ge yttligare djup i serien imo dock ändringarna av ebba har jag inga åsikter om :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasu Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Bättre serier får man leta efter ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Nice serie :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Jippi längtar efter mer sido XD bra att serien blir lite "seriösare" på nått sätt Tummen upp :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Yay! Anime[dot]se fortsät... eh? börjar om?? Aja det ser ju inte ut att bli en ärkekopia av gamla serien, bara det håller sig till storyn så funkar det! Thumbs up ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Jag gillar dem nya sidorna, dem ger en en klarare bild av karaktärerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Woah O_o Jag lämnar Anime.se lite och wee det har kommit en ny ADS ^.~ Älska denna serie. Vill ha mer =) Kan inte se någe fel. Förutom som alla redan nämn , Ebbas design. Men det har ni ju redan svarat på att hon kommer få tillbaks sin gamla look. Keep it up ^^ more Anime[DOT]se//REWARMPED to the people Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg